• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wanneer zijn vrouwen goed in het verkeer?

dat dacht ik ook, maar durfde het niet te plaatsen :D

Ja toch? :D 1 keer meegemaakt en toen dacht ik echt van: Ja.. Dit is zeker een voordeel! :D

Ja toch? :D 1 keer meegemaakt en toen dacht ik echt van: Ja.. Dit is zeker een voordeel! :D

Daarom is 17 de mooiste leeftijd :P dan zijn ze nog mooi en te onderhouden, plus je hebt wat moois om naar uit te kijken als ze 18 worden. :jerry

Ik ben 21 dus mag het zeggen :D

Daarom is 17 de mooiste leeftijd :P dan zijn ze nog mooi en te onderhouden, plus je hebt wat moois om naar uit te kijken als ze 18 worden. :jerry

Ik ben 21 dus mag het zeggen :D

@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:Wanneer zij rijden als wij kerels bier kunnen drinken bij een feestje! :thumb :jerry :jerry :jerry

ja maar toch niet in mijn auto haha, dan parkeer ik hem liever zelf bezopen in :jerry :jerry

@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:Wanneer zij rijden als wij kerels bier kunnen drinken bij een feestje! :thumb :jerry :jerry :jerry

ja maar toch niet in mijn auto haha, dan parkeer ik hem liever zelf bezopen in :jerry :jerry

@DeMeistah wrote:hehe, kan niet wachten tot mn vriendin in januari 18 word en dr rijbewijs gaan halen :wors

ja das leuk enzo, maar wacht maar tot ze in jouw auto willen rijden hahaha

@DeMeistah wrote:hehe, kan niet wachten tot mn vriendin in januari 18 word en dr rijbewijs gaan halen :wors

@dion87 wrote:@DeMeistah wrote:hehe, kan niet wachten tot mn vriendin in januari 18 word en dr rijbewijs gaan halen :wors

haha nou ben het er al een tijdje aan het leren en gaat dr goed af, ze krijg van der ouders een auto dus de mijne krijgt ze niet mee haha, en anders zit ik ernaast met de handrem in me linkerhand :angel

@dion87 wrote:@DeMeistah wrote:hehe, kan niet wachten tot mn vriendin in januari 18 word en dr rijbewijs gaan halen :wors

haha nou ben het er al een tijdje aan het leren en gaat dr goed af, ze krijg van der ouders een auto dus de mijne krijgt ze niet mee haha, en anders zit ik ernaast met de handrem in me linkerhand :angel

@kaneelschep wrote:Eeeuh.. Als ze je aan het pijpen zijn tijdens het rijden?

Nee verder zie ik geen moment.. :D :jerry

@kaneelschep wrote:Eeeuh.. Als ze je aan het pijpen zijn tijdens het rijden?

Nee verder zie ik geen moment.. :D :jerry

dat dacht je, 1e keer vind ze het mooi, 2e keer minder, 3e keer met tegenzin, en de 4e keer doet ze het niet meer en kun je zelf rijden. :jerry

vind ze lopend en op de fiets wel goed in het verkeer :thumbup

Terug
Naar boven