Nu het weer warm weer begint teworden heb ik het probleem weer dat me motor te warm wordt.
Heb al een keer in een ander topic vertelt over dit probleem , zodra je langzaam gaat rijden (onder de 50)vliegt de temp weer omhoog
Had van alles vervangen radiateur termostaat koelvloeistof waterpomp temperatuur sensor zelf en het dashboard niks hielp.
toen een andere motor erin gelepelt van een 18se naar een 20seh
Leek beter te gaan , maarja de winter begon ook net
En nu is het zomer en het begint weer
Het is normaal dat je fin aanslaat als je in de stad rijdt maar het is niet normaal dat ie dan een kwartier BLIJFT draaien.
En vroeger bleef ie wel normaal op temperatuur dus ik weet dat dit niet normaal is .
Iemand nog enig idee wat het kan zijn?
Heb al een keer in een ander topic vertelt over dit probleem , zodra je langzaam gaat rijden (onder de 50)vliegt de temp weer omhoog
Had van alles vervangen radiateur termostaat koelvloeistof waterpomp temperatuur sensor zelf en het dashboard niks hielp.
toen een andere motor erin gelepelt van een 18se naar een 20seh
Leek beter te gaan , maarja de winter begon ook net
En nu is het zomer en het begint weer
Het is normaal dat je fin aanslaat als je in de stad rijdt maar het is niet normaal dat ie dan een kwartier BLIJFT draaien.
En vroeger bleef ie wel normaal op temperatuur dus ik weet dat dit niet normaal is .
Iemand nog enig idee wat het kan zijn?