• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

was ik weer

origineel gepost door williamvectra c1sw

dank jullie voor de complimenten.

dit is een foto toen de auto net gespoten was. heb schade gehad in de euroborg tijdens een wedstrijd. motorkap was beschadigd en de voor bumper. geen naam erbij:argue

ik heb alleen de grill vervangen en de wielen maar die staan me niet aan. te klein.

de koplampen zaten er al in incl. donkere achterlichten.

het is een mooie complete auto met cruise, clima, pdc rondom, cd70 etc.

bevalt me heeel goed na een kale gtc te hebben gehad.

Het is ook een V-line.

Die heeft een andere voorbumper (gts look) donkere lampen voor en achter, en een aantal leuke opties.

origineel gepost door gts power

hele mooie vec.

strakke kleur.

en weer zo'n station:sleeping

maarre 19'' past ook makkelijk ;)

dank je.

ik weet dat 19 inch ook past maar twijfel nog heel erg aangezien ik zelf 2 keer in de week met de auto rij en de vrouw alle dagen.

mijn vrouw heeft niet zoveel belang erbij dat de auto zo stuitert. aan gezien de kleine er ook inzit en de volgende op komst is moet haar wel gelijk geven.

wat zijn jullie ervaringen met grotere wielen incl plattere band?

heb in het verleden tigra gereden die 6 cm van de grond af lag en een gtc die hele platte banden had. dit was niet ideaal voor het gezinsleven. maar dit waren ook auto,s met een korte wielbasis en hoop een beetje dat het met de vectra mee valt.

dit waren trouwens mijn oude auto's

tigra 5jr terug:

Foto-QWNUWSAV.jpg

met staal verbreed:

Foto-KNQI6YOM.jpg

astra gtc 1.4 16v 2005

Foto-XO66CXTH.jpg

Foto-67CHP4QH.jpg

gr. william

origineel gepost door gts power

hele mooie vec.

strakke kleur.

en weer zo'n station:sleeping

maarre 19'' past ook makkelijk ;)

dank je.

ik weet dat 19 inch ook past maar twijfel nog heel erg aangezien ik zelf 2 keer in de week met de auto rij en de vrouw alle dagen.

mijn vrouw heeft niet zoveel belang erbij dat de auto zo stuitert. aan gezien de kleine er ook inzit en de volgende op komst is moet haar wel gelijk geven.

wat zijn jullie ervaringen met grotere wielen incl plattere band?

heb in het verleden tigra gereden die 6 cm van de grond af lag en een gtc die hele platte banden had. dit was niet ideaal voor het gezinsleven. maar dit waren ook auto,s met een korte wielbasis en hoop een beetje dat het met de vectra mee valt.

dit waren trouwens mijn oude auto's

tigra 5jr terug:

Foto-QWNUWSAV.jpg

met staal verbreed:

Foto-KNQI6YOM.jpg

astra gtc 1.4 16v 2005

Foto-XO66CXTH.jpg

Foto-67CHP4QH.jpg

gr. william

Rijd rond met 225X40X18 zomer en winter inclusief eibach(30mm) en Bilstein B4. Rijdt erg comfortabel.

Goede wegligging en toch heerlijk comfort. Zelfs mijn vrouw vind het een heerlijk sturende auto. Voor de verlaging en de move van 16 naar 18 inch klaagde ze over een zweverige wegligging:afro Nu was ze dan wel een 60mm om 40 mm verlaagde E36 touring gewend met 17 inch:P

Safe driving Jurgen

Rijd rond met 225X40X18 zomer en winter inclusief eibach(30mm) en Bilstein B4. Rijdt erg comfortabel.

Goede wegligging en toch heerlijk comfort. Zelfs mijn vrouw vind het een heerlijk sturende auto. Voor de verlaging en de move van 16 naar 18 inch klaagde ze over een zweverige wegligging:afro Nu was ze dan wel een 60mm om 40 mm verlaagde E36 touring gewend met 17 inch:P

Safe driving Jurgen

origineel gepost door 0Rudy0

Mooie vec hoor :) k had je wiele al gespot op marktplaats meen ik..king: maar je woont me te ver weg:o haha

gr.

haha heb ook nog familie bij den haag wonen.

origineel gepost door 0Rudy0

Mooie vec hoor :) k had je wiele al gespot op marktplaats meen ik..king: maar je woont me te ver weg:o haha

gr.

haha heb ook nog familie bij den haag wonen.

ik rij zelf met 235/35/19'' en moet zeggen dat het 'stuiteren' mij 100% meevalt.

het verschil vind ik minimaal:thumbup(ben van 17'' naar 19'' gegaan)

maar dat is toch voor iedereen weer anders:hmmz

CIMG5160.jpg

ik rij zelf met 235/35/19'' en moet zeggen dat het 'stuiteren' mij 100% meevalt.

het verschil vind ik minimaal:thumbup(ben van 17'' naar 19'' gegaan)

maar dat is toch voor iedereen weer anders:hmmz

CIMG5160.jpg

Terug
Naar boven