• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wastegate

hallo,

ik ben bezig met een c20let in mijn corsa te bouwen alleen stuit ik op een probleempje...

ik was de uitlaat spruitstuk aan het controleren en zag dus dat de wastegate klepje verdwenen was.

kan ik hier nog wat mee of moet ik een andere spruitstuk kopen?

mvg

@David,

Waar slaat jou reactie op?? dan zal die inbouw ook wel niet veel zijn? Rij je zelf een A corsa Turbo dan?

Wij bouwen al meerdere turbo motoren in een A corsa.

Me broertje stelt een normale vraag hier op het forum, en verwacht niet zulke antwoorden terug van jou??

Dus als je zelf al geen antwoordt hier op te zeggen heb, gelieve dan ook niet te reageren oke?

me broertje is 19 en vindt knap dat hij het hele ombouw in zijn 1tje heeft gedaan.

@David,

Waar slaat jou reactie op?? dan zal die inbouw ook wel niet veel zijn? Rij je zelf een A corsa Turbo dan?

Wij bouwen al meerdere turbo motoren in een A corsa.

Me broertje stelt een normale vraag hier op het forum, en verwacht niet zulke antwoorden terug van jou??

Dus als je zelf al geen antwoordt hier op te zeggen heb, gelieve dan ook niet te reageren oke?

me broertje is 19 en vindt knap dat hij het hele ombouw in zijn 1tje heeft gedaan.

@David misschien kan het zijn dat de inbouw niks is.. heb de hele inbouw in mijn 1tje gedaan ... maar zondag 1 april ben ik van partij met de corsa

maar als je het wel weet zou ik graag antwoord op mijn vraag willen hebben.

en anders is het doelloos dat je hier op reageert!

@David misschien kan het zijn dat de inbouw niks is.. heb de hele inbouw in mijn 1tje gedaan ... maar zondag 1 april ben ik van partij met de corsa

maar als je het wel weet zou ik graag antwoord op mijn vraag willen hebben.

en anders is het doelloos dat je hier op reageert!

no spang jongens.......sorry als je beledigd bent hoor

ff nieuw kleppie regelen of zelf maken er op schroeven en boosten maar....

en ja heb zelf al meerdere ombouwen gdaan corsa a/b turbo en non turbo du s

weet wel het een en ander

no spang jongens.......sorry als je beledigd bent hoor

ff nieuw kleppie regelen of zelf maken er op schroeven en boosten maar....

en ja heb zelf al meerdere ombouwen gdaan corsa a/b turbo en non turbo du s

weet wel het een en ander

@David waar kan ik z'n klep krijgen dan ...

zijn ze nieuw te krijgen of ?

en ik zat er zelf aan te denken 1 te maken maar me vader zegt dat ze daar niet voor gemaakt zijn en dat ik dus gewoon een originele klep moet regelen

Terug
Naar boven