• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat doe jij voor werk??

[rquote=1840011&tid=140154&author=Pastra][rquote=1839985&tid=140154&author=IMpY][rquote=1839858&tid=140154&author=Pastra]

Helaas kan ik niet net als Baas J de ing. voor mijn naam zetten, die mogelijkheid bestaat niet meer:hmmz[/rquote]

Wat ben je dan als je je bachalor HBO hebt afgemaakt?

Ik heb dit wel nog voor mijn naam staan als het goed is namelijk...

Groeten Twan[/rquote]

Volgens mij krijg je dan geen ingenieur meer...

heb een linkje waar het staat.

Titels na Bachelor klik[/rquote]

Daar staat toch ook onderaan:

Je kunt ook kiezen voor de Nederlandse titel bc. (van baccalaureus) of ing. (ingenieur) voor je naam. De laatste titel mag je alleen voeren als je een technische of agrarische studie hebt gedaan.

En heb het meen ik ook op mijn diploma staan. Maar staat ook Bachalor of Engineering (BEng).

Op meerdere papieren stond er toch ook ing. voor mijn naam:D

Agjah boeiend verder...

[rquote=1839985&tid=140154&author=IMpY][rquote=1839858&tid=140154&author=Pastra]

Helaas kan ik niet net als Baas J de ing. voor mijn naam zetten, die mogelijkheid bestaat niet meer:hmmz[/rquote]

Groeten Twan[/rquote]

Titels na Bachelor klik

[rquote=1840011&tid=140154&author=Pastra][rquote=1839985&tid=140154&author=IMpY][rquote=1839858&tid=140154&author=Pastra]

Groeten Twan[/rquote]

Titels na Bachelor klik[/rquote]

Daar staat toch ook onderaan:

Je kunt ook kiezen voor de Nederlandse titel bc. (van baccalaureus) of ing. (ingenieur) voor je naam. De laatste titel mag je alleen voeren als je een technische of agrarische studie hebt gedaan.

En heb het meen ik ook op mijn diploma staan. Maar staat ook Bachalor of Engineering (BEng).

Op meerdere papieren stond er toch ook ing. voor mijn naam:D

Agjah boeiend verder...

na paar jaar kok geweest te zijn en paar jaar bakker.. ben ik nu alweer 6 jaar heftruckchauffeur in zeewolde bij de grootste deurenfabriek van nederland.. zowel privé garage deuren tot industrie tot maximaal 12 meter

[youtube]JVPLQnINO5M[/youtube]

na paar jaar kok geweest te zijn en paar jaar bakker.. ben ik nu alweer 6 jaar heftruckchauffeur in zeewolde bij de grootste deurenfabriek van nederland.. zowel privé garage deuren tot industrie tot maximaal 12 meter

[youtube]JVPLQnINO5M[/youtube]

ik probeer jong ontspoord volk met kadetjes corsas volkswagens en vooral petjes achterstevoren en achterover in de wagen liggen, op het juiste pad te helpen dmv het bieden van dagbesteding in de werkplaats:)

sociaal werker, coaching/begeleiding

ik ben hondegeleider/beveiligingsbeamte

werk dus met politiehondjes

heb wel van te voren automonteur opleiding gedaan maar door omstandigheden niet afgemaakt

ik probeer jong ontspoord volk met kadetjes corsas volkswagens en vooral petjes achterstevoren en achterover in de wagen liggen, op het juiste pad te helpen dmv het bieden van dagbesteding in de werkplaats:)

sociaal werker, coaching/begeleiding

[rquote=1838648&tid=140154&author=opelgteetje]Vrachtwagen chauffeur

Rij voornamelijk bij de albert heyn

Maar is niet mijn baas

Rij voor bedrijf uit heerenveen[/rquote]

Oenema zeker

ik ben hondegeleider/beveiligingsbeamte

werk dus met politiehondjes

heb wel van te voren automonteur opleiding gedaan maar door omstandigheden niet afgemaakt

[rquote=1838648&tid=140154&author=opelgteetje]Vrachtwagen chauffeur

Rij voornamelijk bij de albert heyn

Maar is niet mijn baas

Rij voor bedrijf uit heerenveen[/rquote]

Oenema zeker

Terug
Naar boven