@FnF_racer wrote:werkloos.
4 jaar gewerkt bij een bedrijf dat kassasystemen maakt voor de bekenste winkels en bouwmarkten (Plus, Coop, Multimate, Action, Marks& Spencer (ja, in Engeland), en de nieuwste C1000).
gelopen in het magazijn, en van alles gedaan wat daarbij hoort. Helpen met het laden in de vrachtwagen, opslag, verzenden naar technische dienst of naar een winkel, heftruck rijden (met aanhanger kassa's van pand 1 naar pand 2, meest spannende ooit. was 1ste keer met aanhanger.

en een ervaren collega heeft later de aanhanger "gesloopt.... " :thumb ) en wat meer.
ook wel eens meehelpen op Assemblage, dus in elkaar zetten lukte me ook wel een beetje.
daarna ironisch genoeg, bij de C1000 gaan werken (kassa's daarvan kwamen van de concurrent.

)
hier begonnen als vulploegmedewerker.
op het laatst was ik belangrijk voor alles wat achter gebeurde: Vrachtwagens lossen, administratie opruimen, bezorgen voor een bedrijf, die 2x in de week een grote bestelling plaatste

, flessenband, kelder.
ook was ik het manusje van alles, repareerde 80% van de dingen, waar ze eerst een monteur voor belde, of het gelijk maar opruimde.
maar Amersfoort wou het contract niet verlengen, dus nu zit ik al een half jaar thuis.
maandag via het re-integratiebedrijf bij een manege werken, waar ik wss klusjes mag doen, puur voor werkritme. betaald wss niet.
en hopen dat ik snel werk heb. :|
nu 2 weken geleden ben ik begonnen zoals ik gestart ben: magazijnmedewerker.
werk nu bij Nijland Reintegratie, zij maken speciale fietsen.
bakfietsen, electrische 3 wielige tandems, driewielers met duwbeugels en nog meer.
pak daar de fietsen in, die naar voornamelijk Noorwegen gaan, en doe daar magazijnwerk.
voornamelijk inpakken van de artikelen.
leuk werk, leuke collega's en fijne werktijden.