• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat doe jij voor werk??

Werk nu 10 jaar in bouw sinds mijn 17de waarvan de laatste 3 jaar voor me zelf, als timmerman/tegelzetter. hoofdzakelijk eigen werk bij particulieren en doe tegelwerk voor een paar aannemertjes.

Hoofdzaak is toch wel badkamers en binnen verbouwingen, dit doe ik samen met vaste onderaannemers, bevalt mij prima.

Maak nooit reclame maar heb het lekker druk door mond op mond reclame:P

Werk bij de marina als TD (Technische dienst) :)

Zit op dit moment voor de Somaliesche kust op zon schip.

2ldga9x.jpg

gr

[rquote=1840237&tid=140154&author=Goossens Bjorn]ik werk op de autokeuring in België :D[/rquote]

de welke en waar?

[rquote=1840237&tid=140154&author=Goossens Bjorn]ik werk op de autokeuring in België :D[/rquote]

de welke en waar?

[rquote=1840933&tid=140154&author=drempelvrees][rquote=1840469&tid=140154&author=.:Stoffel:.][rquote=1840463&tid=140154&author=gts power]Ben ik de enige timmerman op dit forum:hmmz[/rquote]

en ik de enige tentenbouwer :agent[/rquote]

Enik de enige riolerings/sanitair monteur :P[/rquote]

ik doe ook sanitair xd

[rquote=1840933&tid=140154&author=drempelvrees][rquote=1840469&tid=140154&author=.:Stoffel:.][rquote=1840463&tid=140154&author=gts power]Ben ik de enige timmerman op dit forum:hmmz[/rquote]

en ik de enige tentenbouwer :agent[/rquote]

Enik de enige riolerings/sanitair monteur :P[/rquote]

ik doe ook sanitair xd

[rquote=1841141&tid=140154&author=Freestyler]Zo te zien ben ik de enigste rij instructeur hier :o

Leer de mensen zo te rijden dat ze hun opeltjes heel houden :P[/rquote]

ik ga binnen 4 maand , exaam doen,

wat zijn de puntjes zo waar ik op moet lette :D? om wetend te slagE?

ik ben al 5 jaar lang hovenier.

en ben van de tuin aanleg overgestapt naar de daktuinen en industrieel onderhoud.

denk daarbij aan sedum daken en intensieve daktuinen en de chemische en petrogemie.

[rquote=1841141&tid=140154&author=Freestyler]Zo te zien ben ik de enigste rij instructeur hier :o

Leer de mensen zo te rijden dat ze hun opeltjes heel houden :P[/rquote]

ik ga binnen 4 maand , exaam doen,

wat zijn de puntjes zo waar ik op moet lette :D? om wetend te slagE?

ik ben al 5 jaar lang hovenier.

en ben van de tuin aanleg overgestapt naar de daktuinen en industrieel onderhoud.

denk daarbij aan sedum daken en intensieve daktuinen en de chemische en petrogemie.

[rquote=1841502&tid=140154&author=Erwin_Astra]Werk bij de marina als TD (Technische dienst) :)

2ldga9x.jpg

gr[/rquote]

Hoi collega zit ook bij de marine ook Technische Dienst maar dan op de Amstel. En ben STEK-monteur.

ik werk sinds een jaartje ongeveer bij de kledingbank in hoensbroek.. hier helpen wij mensen die in uitkering of minimum loon of schuldsanering zitten aan kleding.. ze kunnen bij ons in t winkeltje voor 5 euro een hele bananendoos vol kleding en/of speelgoed halen.......

[rquote=1841502&tid=140154&author=Erwin_Astra]Werk bij de marina als TD (Technische dienst) :)

2ldga9x.jpg

gr[/rquote]

Hoi collega zit ook bij de marine ook Technische Dienst maar dan op de Amstel. En ben STEK-monteur.

ik werk sinds een jaartje ongeveer bij de kledingbank in hoensbroek.. hier helpen wij mensen die in uitkering of minimum loon of schuldsanering zitten aan kleding.. ze kunnen bij ons in t winkeltje voor 5 euro een hele bananendoos vol kleding en/of speelgoed halen.......

ik ben nog student :o(MBO4 werktuigbouwkunde) en op zaterdags lasser/monteur, en momenteel doordeweeks ben ik plaatwerker(stage)

Ben op het moment student (MBO4 Mechatronica, combinatie WTB, Electro, procestechniek, besturingstechniek en ook hydrauliek, pneumatica, LED-techniek etc.).

Als stage (En ook werk in de vrije uren) werk ik bij Groenewegen (www.groenewegen.eu).

Hier doe ik eigenlijk alles door elkaar, van A tot Z zeg maar:P

ik ben nog student :o(MBO4 werktuigbouwkunde) en op zaterdags lasser/monteur, en momenteel doordeweeks ben ik plaatwerker(stage)

Terug
Naar boven