• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat doe jij voor werk??

@Peer010 wrote:@GSI Racer nette bak ,mooie kleur vind ik dit

succes ermee

Gr. Peer

Kom kom we hebben nog lang niet iedereen gehad geloof ik.....

:hmmz :thumb

Thanks,

heeft me ook al veel centjes gekost om hem zo te krijgen.

ben er ook erg blij mee :D

hobbys mogen wat kosten he :angel

@zetos wrote:Ben vrachtwagenchauffeur :D

Autotransport :D

Lekker de heledag rijden en me lading rijdt ook :D

Groetjes.

het lijkt mij beter dat de lading stil staat :jerry maar mooier werk is er idd niet.

Het is dat het CWI hier in Roden niet wil meewerken met de opleiding voor beroeps chauffeur :argue anders had ik ook op de vrachtwagen rond gereden.

mocht ik weer in de WW komen (hoop het niet) ga ik de boel weer op zijn kop zetten in Roden.

Ik zit de laatste jaren meer thuis dan dat ik aan het werk ben en daar ben ik aardig flauw van.

maarja....heb eerst weer werk en voor langere tijd met kans op VAST op een andere truck (HEFtruck :D )

ik werk ook bij een transport bedrijf genaamd UPS.

ik mag de vrachtwagen laden en lossen, en de overgebleven pakketje rondbrengen en ophalen.

@zetos wrote:Ben vrachtwagenchauffeur :D

Autotransport :D

Lekker de heledag rijden en me lading rijdt ook :D

Groetjes.

het lijkt mij beter dat de lading stil staat :jerry maar mooier werk is er idd niet.

Het is dat het CWI hier in Roden niet wil meewerken met de opleiding voor beroeps chauffeur :argue anders had ik ook op de vrachtwagen rond gereden.

mocht ik weer in de WW komen (hoop het niet) ga ik de boel weer op zijn kop zetten in Roden.

Ik zit de laatste jaren meer thuis dan dat ik aan het werk ben en daar ben ik aardig flauw van.

maarja....heb eerst weer werk en voor langere tijd met kans op VAST op een andere truck (HEFtruck :D )

ik werk ook bij een transport bedrijf genaamd UPS.

ik mag de vrachtwagen laden en lossen, en de overgebleven pakketje rondbrengen en ophalen.

@Kadett 1.5-TD 4Deurs wrote:Ik werk als test-chauffeur/mecanicien op de testbaan/testcircuit van Ford.

(Jah ik weet het... Er is nu eenmaal geen Opel testbaan in de buurt... :( )

Grtz

Is wel een mooie Job.

Rijd je veel met nieuwe modellen??

@Kadett 1.5-TD 4Deurs wrote:Ik werk als test-chauffeur/mecanicien op de testbaan/testcircuit van Ford.

Grtz

Is wel een mooie Job.

@Mr.F wrote:Ik mag stage gaan doen dus ''werken'' bij Auto Vlietman.

En dat is natuurlijk een Opel dealer of Opel gerelateerd bedrijf king: king:

Rik ;)

2.5 jaar in de bouw gewerkt als rioolerings-wegenwerker, af en toe op mini graver gezeten hier ook de bij behorende papieren voor gehaald.

Nu werk ik bij een bekende boeken handel in nood-holland in het magazijn, af en toe ook klantbestellingen en filiaal bestellingen wegbrengen.

Droom beroep is echter vrachtwagen chauffeur worden dan wel internationaal.

@Mr.F wrote:Ik mag stage gaan doen dus ''werken'' bij Auto Vlietman.

En dat is natuurlijk een Opel dealer of Opel gerelateerd bedrijf king: king:

Rik ;)

2.5 jaar in de bouw gewerkt als rioolerings-wegenwerker, af en toe op mini graver gezeten hier ook de bij behorende papieren voor gehaald.

Nu werk ik bij een bekende boeken handel in nood-holland in het magazijn, af en toe ook klantbestellingen en filiaal bestellingen wegbrengen.

Droom beroep is echter vrachtwagen chauffeur worden dan wel internationaal.

@arjontje wrote:@Kadett 1.5-TD 4Deurs wrote:Ik werk als test-chauffeur/mecanicien op de testbaan/testcircuit van Ford.

Grtz

Is wel een mooie Job.

Jah alle Europese Ford modellen :)

Van Fiesta tot Galaxy, Transit, ...

@arjontje wrote:@Kadett 1.5-TD 4Deurs wrote:Ik werk als test-chauffeur/mecanicien op de testbaan/testcircuit van Ford.

Grtz

Is wel een mooie Job.

Jah alle Europese Ford modellen :)

Van Fiesta tot Galaxy, Transit, ...

@louwe 16 klepper wrote:@mayhem wrote:leiding gevende op de expeditie van een vleesgroothandel, maar heb eerst 5 jaar op de runder afdeling gewerkt, dus tussendoor sta ik gewoon nog koeien+varkens uit te benen en uit elkaar te snijden.

hartstikke leuk, al vind haast iedereen het vies :P

ik lust ze graag hoor dus zo vies kant niet zijn ;) :thumb

Ben inmiddels opgewaardeerd naar sales , doe tegenwoordig de export.

Nog steeds bij dezelfde baas, enkel andere locatie.

Zit voornamelijk te bellen met duitsland, frankrijk en italië, nu hopen dat er binnenkort ook reisjes erheen komen :p

@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:Ik werk bij Atos Origin

Origineel werkzaam als Oracle Developer.

Nu werkzaam in datacenters Amsterdam & Eindhoven

Beide 160km enkele reis van mijn huis :shock:

Dus 320km per dag en dan krijg je van die sollicitatie flyers van "werken in de regio kom bij Atos Origin werken altijd dicht bij thuis" :ass

That is far! Especially in NED :)

I work 5km from my house.

@louwe 16 klepper wrote:@mayhem wrote:leiding gevende op de expeditie van een vleesgroothandel, maar heb eerst 5 jaar op de runder afdeling gewerkt, dus tussendoor sta ik gewoon nog koeien+varkens uit te benen en uit elkaar te snijden.

hartstikke leuk, al vind haast iedereen het vies :P

ik lust ze graag hoor dus zo vies kant niet zijn ;) :thumb

Ben inmiddels opgewaardeerd naar sales , doe tegenwoordig de export.

Nog steeds bij dezelfde baas, enkel andere locatie.

Zit voornamelijk te bellen met duitsland, frankrijk en italië, nu hopen dat er binnenkort ook reisjes erheen komen :p

Terug
Naar boven