• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat een geklooi pfffffff maak er een stretcht foto topic van

Het is een smaak, maar de uitstekende randen van de velg ten opzichte van de band vind ik geen gezicht. Dan zou ik een band nemen die mooi afsluit met de velgranden. Maar nogmaals: mijn mening.

Het is een smaak, maar de uitstekende randen van de velg ten opzichte van de band vind ik geen gezicht. Dan zou ik een band nemen die mooi afsluit met de velgranden. Maar nogmaals: mijn mening.

Dit vraagt om problemen, vraag me af hoe lang dit goed gaat.

Politie zou dit zeker ook niet goed vinden.

Wel breedt:)

Dit vraagt om problemen, vraag me af hoe lang dit goed gaat.

Politie zou dit zeker ook niet goed vinden.

Wel breedt:)

dit doe je om met je brede velgen toch weg te komen in je wiel kasten

en de velgen komen er uiteraard ook beter mee uit

ik vind zelf een getrokken bandje ook veel mooier staan

maar bij deze combi heb ik ook me bedenkingen

dit doe je om met je brede velgen toch weg te komen in je wiel kasten

en de velgen komen er uiteraard ook beter mee uit

ik vind zelf een getrokken bandje ook veel mooier staan

maar bij deze combi heb ik ook me bedenkingen

Zooo! :D Dat zal wel hard werk zijn geweest ja! :)

En als je heel hard een plotselinge bocht maakt ligt ie er niet naast?

Zooo! :D Dat zal wel hard werk zijn geweest ja! :)

En als je heel hard een plotselinge bocht maakt ligt ie er niet naast?

wat kan ik zeggen als je iets extreems wil doen doe het dan gewoon en mocht het fout gaan hebben we weer een wijze les

wat kan ik zeggen als je iets extreems wil doen doe het dan gewoon en mocht het fout gaan hebben we weer een wijze les

@hanskadett wrote:@Fearless wrote:Heel strak!

Gaat wel goed hoor, je gaat met zulke banden toch niet lomp bochtenwerk maken. En de bandenspanning wat vaker controleren.

Comfortabel is anders, maar het wil wel.

Ben benieuwd naar wat je allemaal gebruikt hebt om ze er om te krijgen.

Ik had altijd een luchtkanon staan waarmee je in 1 keer een flinke stoot lucht er in kon rammen. Wil dat trucje met remmenreiniger nog een keer proberen, maar heb nog niet zulke extreme situaties gehad :p

nou remmenreiniger ben ik liever niet van plan,een kennis van mij heeft daar eens een keer zijn wenkbrauwen en zijn pony mee verloren :D

heb het met een kanon geprobeerd maar dat mocht niet baten hij blaasde alles aan de andere kant eruit.

we hebben daarom twee kanonnen gebruikt in tegenovergestelde richting van elkaar terwijl een ander al met de slang aan het pompen was.

zelfs toen na 8 pogingen eindelijk pas raak king:

Wat ook wel eens handig is.....

Ipv de bandenspanningsmeter op het ventiel, een rubber slang rechtstreeks op het ventiel en die in de persluchtaansluitng. Daar komt veel meer lucht door dan met een meter.

@hanskadett wrote:@Fearless wrote:Heel strak!

Gaat wel goed hoor, je gaat met zulke banden toch niet lomp bochtenwerk maken. En de bandenspanning wat vaker controleren.

Comfortabel is anders, maar het wil wel.

Ben benieuwd naar wat je allemaal gebruikt hebt om ze er om te krijgen.

Ik had altijd een luchtkanon staan waarmee je in 1 keer een flinke stoot lucht er in kon rammen. Wil dat trucje met remmenreiniger nog een keer proberen, maar heb nog niet zulke extreme situaties gehad :p

nou remmenreiniger ben ik liever niet van plan,een kennis van mij heeft daar eens een keer zijn wenkbrauwen en zijn pony mee verloren :D

heb het met een kanon geprobeerd maar dat mocht niet baten hij blaasde alles aan de andere kant eruit.

we hebben daarom twee kanonnen gebruikt in tegenovergestelde richting van elkaar terwijl een ander al met de slang aan het pompen was.

zelfs toen na 8 pogingen eindelijk pas raak king:

Wat ook wel eens handig is.....

Ipv de bandenspanningsmeter op het ventiel, een rubber slang rechtstreeks op het ventiel en die in de persluchtaansluitng. Daar komt veel meer lucht door dan met een meter.

volgende keer gewoon gelijk met start piloot aan de slag

dat gaat meestal in 1 keer goed deed ik ook als ik smalle bandjes moest monteren

Terug
Naar boven