• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat een onzin anti opel door manta

origineel gepost door Maartuh

origineel gepost door MantasticB1

nou ja luister als je bedenkt dat er ook 1200 cc en 1300 cc in is gegooid dan schiet dat niet echt op.....

pas vanaf de 1600s begon het op te schieten....maar ja.. 75pk is nog geen "kiezel van de straat trekker"...

ik ben blij met mijn 1900s, minder moet het toch echt niet zijn....in die tijd kon je het nog veel slechter treffen:o

Als je met moderne maten meet wel ja, maar kijk eens bij andere betaalbare wagens uit die tijd?

wel ff goed lezen :P ik schreef in DIE tijd kon je het slechter treffen;) en we gaan geen appels met peren vergelijken..

:angel

origineel gepost door city77

ik snap niet dat mensen zich hier druk om kunnen maken, een verhaaltje van een of ander kerel wiens ballentjes nog niet zijn ingedaald en jullie maken je der druk om whaha:wors:wors

Precies ja. :thumbup:P

origineel gepost door boyanka

:pukeach, als hij toen een fiat had gehad had hij na 1 jaar al spijt.

:sleeping gestoorde mensen heb je altijd wel

trouwens boyanka heb je een nieuwe aanwinst zo op je avatar te zien :thumbup:thumbup zoeentje heb ik ook gehad in dezelfde kleur

lekker boeiend wat een ander van onze wagen vind, wees blij dat die er zijn anders hadden wij geen aparte wagen meer:agent

ergens heeft ie wel gelijk over het gehele opel concern

opel was altijd nr 1 in nederland nu nr5 ofzo??

vw is bezig met een hele grote opmars in veel verschillende modellen met nieuwe (diesel)techniek

en opel blijft op dit moment erg achter

opel is nu afhankelijk van gm maar als opel nu van zn eigen afhankelijk zou zijn net als vw

dan zou het een stuk beter kunnen gaan met opel want nu is het elke x iets :(

ga maar eens kijken als je op de weg rijdt hoeveel audi's en vw je ziet rijden en hoeveel opels.......

met name bijvoorbeeld de golf 5 gti zie ik gewoon bijna dagelijks wel ergens in het verkeer maar een astra h opc zie ik maar heel erg zelden :( terwijl de opc de gti op alle gebieden de baas is

(edit) ik ben opel gek in hart en nieren dus niet verkeerd opvatten!

Je hebt gelijk maar ik vind dat opel ook zijn modellen van tegenwoordig mag aanpassen lijkt teveel op elkaar.

Dat duwt ook mensen opzij want de Astra G had je leek nog beetje op de F maar de H ineens een heel groot verschil wat ook nie helemaal gewaardeerd wordt.

Ik zou mijn modellen nog een beetje op elkaar laten lijken en niet ineens overspringen.

Nog niet zolang geleden had opel nog beetje hoekige vorm nu op het 1 of andere momment helemaal modern met veel ronde vormen.:puke

origineel gepost door louwe 16 klepper

wat n onzin weer

voor die tijd waren de prestaties van de manta best wel redelijk vlot

tegen woordig heeft de eerste de beste diesel al 100 pk

maar toen nog niet;)

Ik vergelijk met auto's van die tijd... Neem nu een Alfa GT 1300cc Junior van 1970... Die had al 90 PK... Bij Opel mocht je je dan al de "top"versie aanschaffen om ook een beetje vooruit te gaan.

tja, een standaart manta met een 2.0e motortje is dan ook niet bepaald snel te noemen,

al doet het uiterlijk het je wel vermoeden.

op dat vlak heeft die gast wel gelijk,

maar er zullen er vast wel meer rond lopen die deze mening delen.

lekker boven staan ;)

Terug
Naar boven