@josipbros wrote:@bigmike wrote:vandaag me oranje bumper weer terug geplaats..hopenlijk letten mensen nu beter op als ze achteruit rijden met parkeren
helaas is de kleur iets lichter maar vind zelf dat het niet echt opvalt
de pics:
en ook ff nog snel mn orgi bumper gepast,dit gaat een probleem worden met die klote heuvels hier
hij komt nogal laag te hangen..
en ook ff be binnekant schoongemaakt en alls weer vast gezet
Thats it 4 now
morgen weer verder met de rest
Je cali ziet er zeer nice van binnen uit. (Y)
Vraagje hoe heb je dat met dat stuur gedaan? Kan je de oude met airbag gewoon verwijderen ? Of moet je dan ook nog iets in het systeem uitschakelen?
Van de mijne vind ik het stuur niet helemaal netjes meer dus zoek off een originele of een snap off stuurtje
ik heb mijn oude met airbag verwijder,dit omdat me airbag kapot was.
en dan gewoon een rip off naaf met sportstuur gemonteerd
je moet alleen wel bij auto style zon stekkertje halen om je airbag lampje uit te schakelle,ze kunnen hier wel is lastig om doen bij de apk.
en het is ff klote met je claxon,de mijne werkt nu nog niet omdat er geen kabels in mn sportstuur zitten
maar als ik jou was zou ik goed na denken wat je wil,een sport stuur die je leuk kan showen op meetings,of een veilig stuur wat maybe ooit je leven kan redden
ik heb ooit gelezen op calibraclub dat er ook sportsturen zijn met airbag,maar denk dat ie wel behoorlijk duur zijn
succes met je keus