• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat heb je vandaag aan je calibra gedaan

haha bedankt voor de info ;)

dan ga ik gewoon weer voor een originele, want meetings en show off doe ik toch niet aan :P en van autostyle producten ben ik ook niet echt fan.

ik heb wel eens naar zon stuur gekeken zijn van raid (staat me bij). maar die vind ik niet echt mooi en vrij prijzig voor een stuurtje.

iig bednakt voor je info ;)

@drakos wrote:gisteren de nieuwe dempers/veren en draagarmen erop gezet en de assen uitgewisseld . auto is ongeveer 4/5 cm gezakt maar de wegligging is fenomenaal. kan gewoon met 80 over rotondes zonder dat hij overheld of wegloopt :wors

enigste nadeel; hij trild nogsteeds :cry.. ben nu ook door de iedeeen heen waardoor het kan komen. hou alleen nog het stuurhuis over en anders gaat de versn bak uit elkaar.

Foto-T3LLD6PO-D.jpg

Foto-KJLIHZLB-D.jpg

verder de v6 naar de sloop gebracht. arm ding :cry

Foto-AHQFEHMF-D.jpg

Foto-EVGNFTC6-D.jpg

ZONDE van die V6 !!!

Ik heb vandaag mijn turboke weer eens tot leven gebracht :D

Stond ondertussen een jaartje stil ;)

@drakos wrote:gisteren de nieuwe dempers/veren en draagarmen erop gezet en de assen uitgewisseld . auto is ongeveer 4/5 cm gezakt maar de wegligging is fenomenaal. kan gewoon met 80 over rotondes zonder dat hij overheld of wegloopt :wors

enigste nadeel; hij trild nogsteeds :cry.. ben nu ook door de iedeeen heen waardoor het kan komen. hou alleen nog het stuurhuis over en anders gaat de versn bak uit elkaar.

Foto-T3LLD6PO-D.jpg

Foto-KJLIHZLB-D.jpg

verder de v6 naar de sloop gebracht. arm ding :cry

Foto-AHQFEHMF-D.jpg

Foto-EVGNFTC6-D.jpg

ZONDE van die V6 !!!

Ik heb vandaag mijn turboke weer eens tot leven gebracht :D

Stond ondertussen een jaartje stil ;)

ag, zie t zo;

nu is die van jou weer beetje unieker ;)

en de onderdelen zijn door het hele land verkocht om andere calli's op te knappen en langer te laten leven. soms moet je offers brengen :-P

ag, zie t zo;

nu is die van jou weer beetje unieker ;)

en de onderdelen zijn door het hele land verkocht om andere calli's op te knappen en langer te laten leven. soms moet je offers brengen :-P

even me ramen goed afgesteld.

zitten nu weer netjes recht.

en ook ff verder gegaan met me bumper.

gebruik nu ipv gewone plamuur poly plamuur,kan je vertellen is lekker spul man.

smeert veel beter en zo...en heeft nog een leuk groen kleurtje haha

even me ramen goed afgesteld.

@bigmike wrote:even me ramen goed afgesteld.

Heb je je ramen ondertussen al weer aan de praat dan....?

@bigmike wrote:even me ramen goed afgesteld.

Heb je je ramen ondertussen al weer aan de praat dan....?

Test je het ook met draaiende motor?

Is je Cali misschien een omgebouwde engelse import? Want dan kan het wel kloppen dat de ramen bij contact uit alleen open willen als de rechter deur open is.

Ik heb vandaag m'n banden vervangen. Nee, niet complete wielen, maar bandjes er af en nieuwe er op ;)

Werk tegenwoordig in een garage en het was ff rustig, dus het kon even tussendoor :)

Nu ben ik van de aanloop problemen af. Iets smallere en lagere banden gemonteerd en ik kan weer met een fatsoenlijk tempo over drempels heen :)

Test je het ook met draaiende motor?

Is je Cali misschien een omgebouwde engelse import? Want dan kan het wel kloppen dat de ramen bij contact uit alleen open willen als de rechter deur open is.

Ik heb vandaag m'n banden vervangen. Nee, niet complete wielen, maar bandjes er af en nieuwe er op ;)

Werk tegenwoordig in een garage en het was ff rustig, dus het kon even tussendoor :)

Nu ben ik van de aanloop problemen af. Iets smallere en lagere banden gemonteerd en ik kan weer met een fatsoenlijk tempo over drempels heen :)

@McKaamos wrote:Test je het ook met draaiende motor?

me ramen hebben het altijd gewoon normaal gedaan...tis eigenlijk sinds een paar maande dat ze het alleen maar doen met de rechter deur open.

ook met contact aan is dit het geval...lijkt wel of ergens een breuk zit of zo,dat er alleen stroom op komt als me deur open is

@McKaamos wrote:Test je het ook met draaiende motor?

me ramen hebben het altijd gewoon normaal gedaan...tis eigenlijk sinds een paar maande dat ze het alleen maar doen met de rechter deur open.

ook met contact aan is dit het geval...lijkt wel of ergens een breuk zit of zo,dat er alleen stroom op komt als me deur open is

eerst de cali weer ff gestart met de startkabels.

de cali met de hand gewassen in de regen :P om hem vervolgens in de stalling van de grond af te zetten

straks nog even de accu deruit draaien en aan de druplader gooien

eerst de cali weer ff gestart met de startkabels.

de cali met de hand gewassen in de regen :P om hem vervolgens in de stalling van de grond af te zetten

straks nog even de accu deruit draaien en aan de druplader gooien

vanmiddag lekker gewassen en gepoets, nou alleen de binnen kant nog poetsen en de kofferbak netjes maken

hierbij wat foto`s:

409q.jpg

411cg.jpg

412y.jpg

413nz.jpg

vanmiddag lekker gewassen en gepoets, nou alleen de binnen kant nog poetsen en de kofferbak netjes maken

hierbij wat foto`s:

409q.jpg

411cg.jpg

412y.jpg

413nz.jpg

Ik heb gister m'n airco weer opnieuw laten vullen. Hij is nu weer ijs en ijs koud, toch niet verkeerd met de afgelopen temperatuur van de afgelopen dagen. :thumb

Terug
Naar boven