• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat heb je vandaag aan je calibra gedaan

Foto-A3XPLVEZ-D.jpg
:angel

Vandaag na 2 maanden weer is bij de Cali geweest,en hem ff gestart....

HIj starte in 1 keer zonder moeite...en ik moet zeggen..was weer ff lekker om bij de cali te zijn :D

Vandaag de binnenkant deels ingesmeer met bodysafe(voor binnen),dus binnenkort kan het interieur er weer in:D

In januari ff langs een lasser om de wagen roestvrij te krijgen,en dan rond feb/maart het 3 liter blokkie dr in met f28 bak:D

ff een foto hoe die er nu bij staat(staat normaal onder een zijl)

@Maurice89 wrote:Mooie wagen hoor 81supporter :thumbup Nog plannen aan je cali?

Zekers.

Hij gaat ( niet schrikken ) mat zwart worden .

Maar niet schoolborden zwart,meer een beetje zijdeglans.

Het moet zeker geen "Rat Car "worden , maar meer een "one of a kind bad ass "auto.

Rooie Calibra's zijn er al genoeg toch ?

@Maurice89 wrote:Mooie wagen hoor 81supporter :thumbup Nog plannen aan je cali?

Zekers.

Hij gaat ( niet schrikken ) mat zwart worden .

Maar niet schoolborden zwart,meer een beetje zijdeglans.

Het moet zeker geen "Rat Car "worden , maar meer een "one of a kind bad ass "auto.

Rooie Calibra's zijn er al genoeg toch ?

gekeken of ik zelf mijn koplampen kan stellen. maar kon er niet achter komen waar ik daar ergens aan moet draaien.

Morgen de calibra uit laten lijnen en maandag apk.

@j3113 wrote:gekeken of ik zelf mijn koplampen kan stellen. maar kon er niet achter komen waar ik daar ergens aan moet draaien.

Achter op je koplamp zit een stelknop (draaiknop) beetje aan het spatbord kant. Daar mee kan je de reflector verstellen. Als die er niet zit zit er een stelmotor (moet je een knop bij je lichtknoppen hebben) en ook die stel motor is handmatig af te stellen.

gekeken of ik zelf mijn koplampen kan stellen. maar kon er niet achter komen waar ik daar ergens aan moet draaien.

vandaag ff met drakos verder gegaan aan de cali..

ff onder het isolatie gedoe gekeken in mn motor ruimte of er roest zat,maar gelukkig viel dit mee..

en ff de rest van de binnenkant in de bodysafe gezet.

volgende week de rest van het dashboard demonteren en dan kan die naar de lasser..

@j3113 wrote:gekeken of ik zelf mijn koplampen kan stellen. maar kon er niet achter komen waar ik daar ergens aan moet draaien.

Achter op je koplamp zit een stelknop (draaiknop) beetje aan het spatbord kant. Daar mee kan je de reflector verstellen. Als die er niet zit zit er een stelmotor (moet je een knop bij je lichtknoppen hebben) en ook die stel motor is handmatig af te stellen.

Vandaag olielekkage langs de verdelerkap opgelost(hopelijk!) met nieuwe rubbers. Ook heb ik de knak uit mn deur gehaald en mn centrale deurvergrendeling gemaakt!

vandaag ff met drakos verder gegaan aan de cali..

ff onder het isolatie gedoe gekeken in mn motor ruimte of er roest zat,maar gelukkig viel dit mee..

en ff de rest van de binnenkant in de bodysafe gezet.

volgende week de rest van het dashboard demonteren en dan kan die naar de lasser..

Terug
Naar boven