• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat heb je vandaag aan je calibra gedaan

Heb nog niks gedaan, alleen zaterdag de calibra turbo van Orang Pinda gekocht! Zijn aardig wat dingen dat nog moet gebeuren maar de meeste zijn gelukkig kleinigheidjes ;)

Te gek man gefeliciteerd! Hoe voelt dat nou om zo'n beest te hebben :D

Je weet wel dat het nu verplicht is om foto's te posten he en om een topic te openen in het verbouwingen gedeelte :vertag

Te gek man gefeliciteerd! Hoe voelt dat nou om zo'n beest te hebben :D

Je weet wel dat het nu verplicht is om foto's te posten he en om een topic te openen in het verbouwingen gedeelte :vertag

img0588c.jpg

img0585jy.jpg

img0582sj.jpg

img0580pp.jpg

Gisteravond achterste draagarmrubber van de linker draagarm vervangen :thumb

Voor het eerst dat ik dit deed :agent , en het ging goed!

Vandaag afspraak maken voor herkeuring, en dan eindelijk na nu ruim 2,5 jaar, wellicht echt weer de weg op met de Calibra :jerry

Nadeel, moet maximaal 5 werkdagen wachten na afmelding schorsing voor de nieuwe papieren :sleeping

Gr.

Pastra

Gisteravond achterste draagarmrubber van de linker draagarm vervangen :thumb

Voor het eerst dat ik dit deed :agent , en het ging goed!

Vandaag afspraak maken voor herkeuring, en dan eindelijk na nu ruim 2,5 jaar, wellicht echt weer de weg op met de Calibra :jerry

Nadeel, moet maximaal 5 werkdagen wachten na afmelding schorsing voor de nieuwe papieren :sleeping

Gr.

Pastra

Dinsdag ga ik, waarschijnlijk met kater, rond 09:00 uur naar de dealer in Harderwijk voor de herkeuring king:

Hopelijk zal mijn kater snel opgelost zijn doordat de Calibra goedgekeurd is, en kan ik met een :D weer terug met de Calibra naar de loods!

Dan de auto detailen, strips er op, en dan foto's maken :kewlpics

Dinsdag ga ik, waarschijnlijk met kater, rond 09:00 uur naar de dealer in Harderwijk voor de herkeuring king:

Hopelijk zal mijn kater snel opgelost zijn doordat de Calibra goedgekeurd is, en kan ik met een :D weer terug met de Calibra naar de loods!

Dan de auto detailen, strips er op, en dan foto's maken :kewlpics

Vandaag de koets door de ijzerboer op laten halen, hopelijk kan ik snel gaan beginne aan me eige auto zodat me auto weer gekeurd kan worden enzo.

Morge post ik wel een foto :thumb

Vandaag de koets door de ijzerboer op laten halen, hopelijk kan ik snel gaan beginne aan me eige auto zodat me auto weer gekeurd kan worden enzo.

Morge post ik wel een foto :thumb

Terug
Naar boven