• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat heb je vandaag aan je calibra gedaan

Zoiezo was vullen wat duurder is een echte airco boer 100euro. En twee nieuwe ringetjes kosten 10euro dus de man zei reken op 110/120 euro. Maar heb het er wel voor over

De auto was nog verzekert :wtf me vader had het niet in de gaten dus niet opgezegt gehad :jerry En de auto zaterdag uit schorsing gehaald via internet en woensdag weer apk dus hopelijk geen boeten op de vloermat :angel

Vanmiddag de velgen compleet gemaakt met naafkappen.

20120531_001.jpg

20120531_002.jpg

De auto was nog verzekert :wtf me vader had het niet in de gaten dus niet opgezegt gehad :jerry En de auto zaterdag uit schorsing gehaald via internet en woensdag weer apk dus hopelijk geen boeten op de vloermat :angel

Zaterdag ben ik met Dasmoerf naar Niels(DHZ Twente) geweest!

De OPC van Dasmoerf krijgt deze dagen een volledig nieuw RVS uitlaatsysteem, maar mijn calibra kreeg deze zaterdag deels al.

Vanaf de katalysator gaat er een Groep A pijp van Bastuck naar de einddemper, de einddemper welke ikzelf mee had genomen(Racemus) paste niet :???: Maar dat glim glim vind ik toch niks, dus ging ik samen met een maatja van Niels even shoppen tussen de stellingen en rommeltjes...

Ik vond een Sebring demper voor een calibra, met de juiste diameter voor Groep A, maar met 2 ronde DTM-eindstukken... :puke

Ergens onderop de berg demper zag ik ineens iets bijzonders... En originele einddemper van Astra GSI 16v... Mooie zwarte eindstukken dus...

Even overlegd, en na akkoord van beide kanten de slijptol er in.

Andy & Niels, super bedankt!

Ikzelf vind het zeer chique staan!

[youtube:18gne9rt]

Gr.

Patrick

Zaterdag ben ik met Dasmoerf naar Niels(DHZ Twente) geweest!

De OPC van Dasmoerf krijgt deze dagen een volledig nieuw RVS uitlaatsysteem, maar mijn calibra kreeg deze zaterdag deels al.

Vanaf de katalysator gaat er een Groep A pijp van Bastuck naar de einddemper, de einddemper welke ikzelf mee had genomen(Racemus) paste niet :???: Maar dat glim glim vind ik toch niks, dus ging ik samen met een maatja van Niels even shoppen tussen de stellingen en rommeltjes...

Ik vond een Sebring demper voor een calibra, met de juiste diameter voor Groep A, maar met 2 ronde DTM-eindstukken... :puke

Ergens onderop de berg demper zag ik ineens iets bijzonders... En originele einddemper van Astra GSI 16v... Mooie zwarte eindstukken dus...

Ikzelf vind het zeer chique staan!

[youtube:18gne9rt]

Gr.

Patrick

Enig idee wat ik kwijt ben, als ik een complete dubbele uitlaat van voor naar achteren wil laten monteren inclusief dempers?

@Pastra wrote:Zaterdag ben ik met Dasmoerf naar Niels(DHZ Twente) geweest!

Gr.

Patrick

Enig idee wat ik kwijt ben, als ik een complete dubbele uitlaat van voor naar achteren wil laten monteren inclusief dempers?

@Pastra wrote:Zaterdag ben ik met Dasmoerf naar Niels(DHZ Twente) geweest!

Gr.

Patrick

Tsja, wat wil je?

Spaghettispruitstuk? Katvervanger? Uitlaat links/rechts?

Staal/RVS Group A, Group N of kleiner...

Aangezien je in Deventer woont kun je het beste even naar Vriezenveen sturen, en een prijs opvragen bij Niels zelf...

Hij is echt niet duur vind ik, en hij(en zijn maatje Andy) weten echt wel wat ze doen!

Gr.

Pastra

Terug
Naar boven