• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat heb je vandaag aan je calibra gedaan

Tsja, wat wil je?

Spaghettispruitstuk? Katvervanger? Uitlaat links/rechts?

Staal/RVS Group A, Group N of kleiner...

Aangezien je in Deventer woont kun je het beste even naar Vriezenveen sturen, en een prijs opvragen bij Niels zelf...

Hij is echt niet duur vind ik, en hij(en zijn maatje Andy) weten echt wel wat ze doen!

Gr.

Pastra

Pastra laat nou eens foto'sssssss zien van je auto of iets......... Wacht al langggggggggggggggggggggggggggggggg :jerry Die uitlaat zag je niks op :vertag

Pastra laat nou eens foto'sssssss zien van je auto of iets......... Wacht al langggggggggggggggggggggggggggggggg :jerry Die uitlaat zag je niks op :vertag

Even geduld nog :jerry

Hopelijk gaat het de spuiter vanavond eindelijk eens lukken de spoiler te monteren, wat een gezeik met dat ding...

Stootstrip is weer zoals het was, alleen de kleur is niet 100% zelfde me auto moet keer na de meetings na de spuiter toe en met een of ander apparaat de goede kleur code achterhalen. Maar ik rij liever zo rond dan zonder een kapje.

De afdekplaat is nog wel even flink wennen. Het is maar goed dat ik er nog 2 over heb om iets anders te bedenken mocht ik dit niet mooi vinden.

img20120605wa0007.jpg

img20120605wa0006.jpg

Even geduld nog :jerry

Hopelijk gaat het de spuiter vanavond eindelijk eens lukken de spoiler te monteren, wat een gezeik met dat ding...

Stootstrip is weer zoals het was, alleen de kleur is niet 100% zelfde me auto moet keer na de meetings na de spuiter toe en met een of ander apparaat de goede kleur code achterhalen. Maar ik rij liever zo rond dan zonder een kapje.

De afdekplaat is nog wel even flink wennen. Het is maar goed dat ik er nog 2 over heb om iets anders te bedenken mocht ik dit niet mooi vinden.

img20120605wa0007.jpg

img20120605wa0006.jpg

De calibra is weer gemaakt.

De spanrol was kapot, lekte koelwater en de d-riem had geen spanning...

Bleek dat de waterpomp er los in hing, vandaar de lekkage.

Inmiddels is dit allemaal gemaakt :)

Geen lekkages en geen rare geluiden meer...

Oh ja, de schade was mede mogelijk gemaakt door de ANWB.

Deze hebben in december 2011 de spanrol van de multiriem vervangen.

Daarnaast ook een nieuwe d-riem geplaatst en alles afgemonteerd.

Maar de distributie stond niet op tijd, en waarschijnlijk alles verkeerd gespannen.

me cali weggebracht voor de jaarlijkse apk...

kreeg een compliment over de staat van de autoen de mededeling dat ie afgekeurd werd:(

hij is afgekeurd op 2 banden,ruiterwisserblad en mn hoogteversteldbaar ding van me lichten werkt niet..

gelukkig heb ik al 1 nieuwe band omdat die al lek was,maar kan er nu dus weer 1 bestellen van 150 euro...geweldig 18 inch velgen!

De calibra is weer gemaakt.

De spanrol was kapot, lekte koelwater en de d-riem had geen spanning...

Bleek dat de waterpomp er los in hing, vandaar de lekkage.

Inmiddels is dit allemaal gemaakt :)

Geen lekkages en geen rare geluiden meer...

Oh ja, de schade was mede mogelijk gemaakt door de ANWB.

Deze hebben in december 2011 de spanrol van de multiriem vervangen.

Daarnaast ook een nieuwe d-riem geplaatst en alles afgemonteerd.

Maar de distributie stond niet op tijd, en waarschijnlijk alles verkeerd gespannen.

me cali weggebracht voor de jaarlijkse apk...

kreeg een compliment over de staat van de autoen de mededeling dat ie afgekeurd werd:(

hij is afgekeurd op 2 banden,ruiterwisserblad en mn hoogteversteldbaar ding van me lichten werkt niet..

gelukkig heb ik al 1 nieuwe band omdat die al lek was,maar kan er nu dus weer 1 bestellen van 150 euro...geweldig 18 inch velgen!

Mijne is ook afgekeurd.. Uitlaat lek (wordt gelast), ruitenwissersproeiermotor bouwt geen druk op(ga ik naar kijken) en linksvoor binnenashoes gescheurd (wordt gemaakt). Dit wordt allemaal zaterdag gedaan, volgende week terug en dan wordt hij goedgekeurd zonder extra betalen :)

Mijne is ook afgekeurd.. Uitlaat lek (wordt gelast), ruitenwissersproeiermotor bouwt geen druk op(ga ik naar kijken) en linksvoor binnenashoes gescheurd (wordt gemaakt). Dit wordt allemaal zaterdag gedaan, volgende week terug en dan wordt hij goedgekeurd zonder extra betalen :)

Dat klopt, ze mogen maar eenmalig kosten rekenen voor de keuring!

Mijn calibra werd afgekeurd op draagarmrubber verkeerd gemonteerd.

Na deze keuring afgetikt, en bij de volgende keuring werd er alleen naar dat rubber gekeken en kreeg zo het papiertje mee...

Gr.

Pastra

Terug
Naar boven