• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat heb je vandaag aan je calibra gedaan

@joeri_calibra wrote:En dankzij maurice een andere dakhemel gescoord! :)

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Over de dakhemel gesproken de mijne ligt er momenteel uit maar het is mij niet duidelijk hoe deze precies aan de auto vast zit, heeft iemand hier misschien foto's van?

@Maurice89 wrote:Vandaag voor me astra/calibra velgjes gehaald voor een prijsje van 300 met 4 nieuwe bandjes :angel her en der beetje schade maar dat is niet zo erg.

Wel 2 verschillende merken :(

Achilles ATR Sport 215/35/18 84w deze bandjes kosten ongeveer 65euro de band.

Uniroyal Rainsport 2 225/40 zr 18 92Y deze bandjes kosten 110euro ofzo :angel

img20130309wa0007.jpg

En de auto zo achter gelaten :shock:

img20130309wa0006.jpg

De auto kon nu zo voor 300euro mee worden genomen.

Alleen de velgen en hemel is weg opzich is het geen geld.

lijkt wel heel erg op de auto bij mij voor de deur :jerry

549776_279743088825452_431442567_n.jpg

@Maurice89 wrote:Vandaag voor me astra/calibra velgjes gehaald voor een prijsje van 300 met 4 nieuwe bandjes :angel her en der beetje schade maar dat is niet zo erg.

Wel 2 verschillende merken :(

Achilles ATR Sport 215/35/18 84w deze bandjes kosten ongeveer 65euro de band.

Uniroyal Rainsport 2 225/40 zr 18 92Y deze bandjes kosten 110euro ofzo :angel

img20130309wa0007.jpg

En de auto zo achter gelaten :shock:

img20130309wa0006.jpg

De auto kon nu zo voor 300euro mee worden genomen.

Alleen de velgen en hemel is weg opzich is het geen geld.

lijkt wel heel erg op de auto bij mij voor de deur :jerry

549776_279743088825452_431442567_n.jpg

Zijn auto was opgehaald door een bergingsdienst, omdat zijn auto niet veilig stond en waarschijnlijk zal de buurt ook wel geklaagd hebben. De kosten waren 230 euro van dat grapje:shock:

Dus hij moest idd met spoed van de auto af haha.

Ga je slopen neem ik aan omdat blok kapot is, raam kapot en die schade of?

Zal wel voor 200euro geweest zijn haha of 230 voor de sleep kosten :angel

@xr1 wrote:Nee de naam zegt mij niets,maar hij had die blauwe v6 waar geen scurts onder zaten van mp gekocht,is een mooie bak trouwens,hij had hier wat spulletjes opgehaald en zocht een crème interieur .....

Nee die bumpers heb ik niet van mp

Was met Niels ook bij die Calibra wezen kijken, best een leuke auto ! alleen kwam Niels erachter dat helaas het hele koelsysteem vol met olie zat... heb het om die reden niet gedaan.

@opelremco wrote:Je had z´n ogen moeten zien toen ik de werkelijke waarde zei. :shock:

Ik kwam voor die badges op de deuren en de kofferklep.Maar deze had die gast in z´n zak gestoken,zei Venema.

Hij zei,

" ik reken wel met hem af als ie weer es komt" :jerry

Vond het ook wel jammer dat die cliff weg was.Was ook in Northcape gespoten.

Goeiedagschotel, die badges zijn geld waard ! evenals die bumper :shock: voor 75,- verkocht.. wat een geluksvogel die eigenaar !

Zijn auto was opgehaald door een bergingsdienst, omdat zijn auto niet veilig stond en waarschijnlijk zal de buurt ook wel geklaagd hebben. De kosten waren 230 euro van dat grapje:shock:

Dus hij moest idd met spoed van de auto af haha.

Ga je slopen neem ik aan omdat blok kapot is, raam kapot en die schade of?

Zal wel voor 200euro geweest zijn haha of 230 voor de sleep kosten :angel

@xr1 wrote:Nee de naam zegt mij niets,maar hij had die blauwe v6 waar geen scurts onder zaten van mp gekocht,is een mooie bak trouwens,hij had hier wat spulletjes opgehaald en zocht een crème interieur .....

Nee die bumpers heb ik niet van mp

Was met Niels ook bij die Calibra wezen kijken, best een leuke auto ! alleen kwam Niels erachter dat helaas het hele koelsysteem vol met olie zat... heb het om die reden niet gedaan.

@opelremco wrote:Je had z´n ogen moeten zien toen ik de werkelijke waarde zei. :shock:

Ik kwam voor die badges op de deuren en de kofferklep.Maar deze had die gast in z´n zak gestoken,zei Venema.

Hij zei,

" ik reken wel met hem af als ie weer es komt" :jerry

Vond het ook wel jammer dat die cliff weg was.Was ook in Northcape gespoten.

Goeiedagschotel, die badges zijn geld waard ! evenals die bumper :shock: voor 75,- verkocht.. wat een geluksvogel die eigenaar !

Je weet toch Sjors effe warmtewisselaar vervangen of de banjo bouten vervangen door gewone bouten en klaar maar weer.

En laat ik nou 2 van de bumpers liggen hebben

Kleine opmerking de ene staat irmscher op en de andere mattig ....

Gr Berry

@xr1 wrote:Je weet toch Sjors effe warmtewisselaar vervangen of de banjo bouten vervangen door gewone bouten en klaar maar weer.

Gr Berry

is een oplossing maar vaak kom je nog veel meer tegen eh ;)

Je weet toch Sjors effe warmtewisselaar vervangen of de banjo bouten vervangen door gewone bouten en klaar maar weer.

Gr Berry

@xr1 wrote:Je weet toch Sjors effe warmtewisselaar vervangen of de banjo bouten vervangen door gewone bouten en klaar maar weer.

Gr Berry

is een oplossing maar vaak kom je nog veel meer tegen eh ;)

Vandaag 4 nieuwe banden erop laten monteren. Continental PremiumContact2, 205/55/15 en moet zeggen nu al helemaal happy mee. Lekker stil en comfortabel.

Terug
Naar boven