• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat heb je vandaag aan je calibra gedaan

Maurice,

Wordt of ben jij de nieuwe Boomkamp of zo? :D Hoeveel Calibra's heb je inmiddels? Is de Turbo nog goed van dit exemplaar enzovoort? Wel een klote probleem, ziet er krokant uit, niet gezien voor aanschaf?

Succes met de auto, ziet er verder goed uit..!

Groeten.

Ben ook al een tijdje aan het zoeken naar een leuke cali, weet iemand nog een leuke te staan ? liefste in het zuidelijke deel van het land.

aanbod is vrij klein, niet echt veel goeie ertussen.

Tijdens de aanschaf niet 100% gezien lag een kabel op en dacht dat het wel mee viel :thumbdown Dus mijn eige fout haha.

Het blok is gewoon goed en alles werkt zoals het hoort, alleen de buitenkant is gewoon niet op en top wielkuipen zouden aandacht nodig hebben in de toekomst, en de veerpoot en nog wat plekjes meer :thumbdown

En heb nu met de turbo 2 cali's en eentje moet er blijven en in top staat worden met nog altijd cliff erop dat vind ik mooi :angel

En ik word niet de nieuwe boomkamp ik doe het voor de hobbie en het extra geld ook natuurlijk en vind het leuk om te doen houdt me van de straat af :thumbup

Jaaa, stond al een tijdje op marktplaats, mooie wagen op de velgen na vind ik.

zonde om te slopen, maar doe maar dan worden mijn wat exclusiever :jerry :thumbup

Wat bied je :jerry deze heeft nap 148xxx gelopen zie zo'n let blokje maar eens te vinden met nap erbij :angel Auto heeft wel aandacht nodig aan de buitenkant

Ben ook al een tijdje aan het zoeken naar een leuke cali, weet iemand nog een leuke te staan ? liefste in het zuidelijke deel van het land.

Wat bied je :jerry deze heeft nap 148xxx gelopen zie zo'n let blokje maar eens te vinden met nap erbij :angel Auto heeft wel aandacht nodig aan de buitenkant

@petrolhead wrote:Ben ook al een tijdje aan het zoeken naar een leuke cali, weet iemand nog een leuke te staan ? liefste in het zuidelijke deel van het land.

Ik had afgelopen maand m'n v6 ook te koop gezet, maar nagenoeg geen reactie's of reactie,s met biedingen van 300 a 400 euro. En dat voor een nette v6 met net 215.000 op de klok en 14 maanden apk.

Toch maar besloten om hem er bij te houden, van de winter gaat ie lekker warmpjes de stalling in. :ass

@gertwert wrote:@petrolhead wrote:Ben ook al een tijdje aan het zoeken naar een leuke cali, weet iemand nog een leuke te staan ? liefste in het zuidelijke deel van het land.

Ik had afgelopen maand m'n v6 ook te koop gezet, maar nagenoeg geen reactie's of reactie,s met biedingen van 300 a 400 euro. En dat voor een nette v6 met net 215.000 op de klok en 14 maanden apk.

Toch maar besloten om hem er bij te houden, van de winter gaat ie lekker warmpjes de stalling in. :ass

Er kwam niet toevallig een naam Maurice voorbij :jerry je vond me bod niet goed :angel

Maar wel beter dat je hem houdt :thumb

@petrolhead wrote:Ben ook al een tijdje aan het zoeken naar een leuke cali, weet iemand nog een leuke te staan ? liefste in het zuidelijke deel van het land.

Er kwam niet toevallig een naam Maurice voorbij :jerry je vond me bod niet goed :angel

Maar wel beter dat je hem houdt :thumb[/quote]

Volgens mij had jij ook gereageerd ja, bod was idd te laag. Ik wilde er minimaal 750 euro voor hebben. ;) Nu de knoop doorgehakt is blijft ie er nog een jaartje bij. Het is alleen zo jammer dat ze zo prijzig zijn in de wegenbelasting. Heb nu 2 auto's voor de deur staan a 1350 kg, dat in combinatie met een eigen huis, kleine op komst. Van de winter ga ik hem lekker een paar maandjes schorsen, ken tenslotte toch maar in 1 auto tegelijk rijden.

@gertwert wrote:@petrolhead wrote:Ben ook al een tijdje aan het zoeken naar een leuke cali, weet iemand nog een leuke te staan ? liefste in het zuidelijke deel van het land.

Maar wel beter dat je hem houdt :thumb

Vandaag is het turbo blok verkocht dus mijn v6 blijft leven :angel De turbo word in onderdelen verkocht :thumbup

Heb vandaag dus een tussenplaat aan me eige v6 gegeven :angel En ben nu aan het mailen voor een compleet cliff setje waar ik al zo lang na zoek :wub

Als ik dit setje heb zoek ik nog een spuit adresje dus mocht iemand iets weten hoor ik het graag.

Maar wel beter dat je hem houdt :thumb[/quote]

Volgens mij had jij ook gereageerd ja, bod was idd te laag. Ik wilde er minimaal 750 euro voor hebben. ;) Nu de knoop doorgehakt is blijft ie er nog een jaartje bij. Het is alleen zo jammer dat ze zo prijzig zijn in de wegenbelasting. Heb nu 2 auto's voor de deur staan a 1350 kg, dat in combinatie met een eigen huis, kleine op komst. Van de winter ga ik hem lekker een paar maandjes schorsen, ken tenslotte toch maar in 1 auto tegelijk rijden.

Terug
Naar boven