• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat heb je vandaag als warme hap naar binnen gewerkt?

Bij moeder geeten spruitjes aardappels fileelapje en toetje................ slagroomvla met slagroom:wors en laterz nog een bakkie koffie met 2 sneeen peperkoek:vertag

Denk dat ik binnenkort eens iets anders eet, heb er nu al een handvol gezien lang het kanaal en heb nog ruimte in de vriezer... :jerry:jerry

origineel gepost door Astraman

Denk dat ik binnenkort eens iets anders eet, heb er nu al een handvol gezien lang het kanaal en heb nog ruimte in de vriezer... :jerry:jerry

hmm heb ze langs mijn huis nog niet zien lopen.

Lekker makkelijk, langs lopend avond eten. :jerry

Mja ik heb een hondje die regelmatig uitgelaten word dus dan kom je veel langs slootjes en vijvertjes int park...heb al paar kleintjes gezien en een grote van een cm of 12. Wel effe onwerkelijk als ze zoiets int gras ziet zitten, als je huisspinnen van max een cm 5 gewend bent dan ist wel effe spooky als je zoiets ziet zitten int gras. Zelfs onze nieuwsgierig aangelegde Jack Russel moet er niks van hebben...

origineel gepost door Astraman

Mja ik heb een hondje die regelmatig uitgelaten word dus dan kom je veel langs slootjes en vijvertjes int park...heb al paar kleintjes gezien en een grote van een cm of 12. Wel effe onwerkelijk als ze zoiets int gras ziet zitten, als je huisspinnen van max een cm 5 gewend bent dan ist wel effe spooky als je zoiets ziet zitten int gras. Zelfs onze nieuwsgierig aangelegde Jack Russel moet er niks van hebben...

Lijkt me idd een apart gezicht.

*Gaat morgen even naar het hosterpark* :P

Nog helemaal niks warms gehad vandaag...

Nog een dik uur en dan ben ik pas thuis van werk.

Maar dan ga ik mooi 2 dikke hamburgers bakken die ik op 2 bolletjes met wat smeltkaas tomaat en mayo goed op ga vreten :D

Broodjes... met kipkerrie salade en file american en beenham salade em de leste was met suiker en een bakkie koffie.

Lekker uit geeten met het vrouwtje op het terras in Valkenswaard nabij de Leenderweg, samen 2x varkenshaassate met frietjes groente en ik een Dommelsch biertje en zij seven-up:)

Terug
Naar boven