• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat heb je vandaag als warme hap naar binnen gewerkt?

Smoeder heeft net wa eieren gebakken n een paar sneeen mik erbij en 2 bammetjes met speculoos en 2 bakken koffie

Pasta met tonijn met roergebakken prei en een roomsaus van boursin en creme fraiche, gekruid met marjoraan, zout en peper...

In 5 minuten te bereiden en super lekker!

origineel gepost door Vipertjegts

origineel gepost door Vinci

origineel gepost door Vipertjegts

@ Vinci. In 15 minuten zelfgemaakte aardappelpuree? Hoe doe je dat zo snel, bij mijn weten (vroeger moederstijd, gebruik nu zakjes lekker makkelijk, sorry ;)) duurde het veel langer. Eerst koken, daarna stampen om er puree van te maken.

Nee, ik koop mijn aardappels klein in, kook ze gelijk voor en dan pak ik ze gewoon uit de koelkast....

Koken doe ik in de schil, koud pak je die er zo af....

Hmmm das een idee/tip om ook is te proberen zo! Neem aan dat je zo ook je gebakken aardappelen maakt?

Late reactie, maar inderdaad!king:

Nasi van basmati rijst met stukjes kipfilet, rauwe komkommer stukjes en puntpaprika, met zoete ketjap, geroosterde sesamzaadjes en satésaus.

:afro

Gisteren bij moeder hamburger met eieren geeten had ze zelf klaar gemaakt.!:thumbup

Vandaag Mac D dag heb er kortingsbonnen van:afro

origineel gepost door nova....

Gisteren bij moeder hamburger met eieren geeten had ze zelf klaar gemaakt.!:thumbup

Vandaag Mac D dag heb er kortingsbonnen van:afro

Lekker :thumbup Geniet ervan.

Terug
Naar boven