• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat heb je vandaag gedaan aan je Corsa ?

modderkuipjes weghalen sleuteld wel donders makkelijk.

Enige wat wat smerig wordt zijn je koplampen van onderen. verder nauwelijks wat. Reedt zelf ook zo dagelijks.

Ben weer corsaloos, gister is de c corsa opgehaald. Gaat helemaal in Schagen rondrijden :thumbup

Vandaag even gekeken of ik de roetaanslag van mijn eind demper kon poetsen.

Het truukje van mithbusters geprobeerd, cola en alu folie.

Scheelt best veel, binnenkort ff de bumper verwijderen dan kan ik er beter bij.

Dan kan ik hem met commandant bewerken.

:thumb

Vandaag verder gegaan met het middenconsole:

537612_544292958949303_1686946440_n.jpg

@tamiya wrote:kimmiej666, Zeer netjes! Nog meer wrap plannen?

Ja sowieso wordt dit over een tijdje nog beter overgedaan, echter dan met wit carbon en wordt ook de bovenkant cockpit wit carbon en de plaat van de tellers zwart carbon (ivm voorkeur witte tellerplaten.)

Verder heb ik de nodige ideeen over de buitenkant, dus buiten misschien wat kleine accenten (wagen gaat een keer andere kleur krijgen, dus daar dan met paar bescheiden zwart carbon accenten werken)

Echter eerst mijn vectra weer lopend krijgen, die afmaken en dan langzaambaan is de crossa aan de beurt, dus zal niet snel gaan met 3 wagens die onder handen worden gnomen :-)

Wel tussendoor aan het speuren voor goodies (al een corsa gevonden met cruise control, dus ff zien te scoren als m'n vec weer rijd, als dat hopelijk niet meer duiten gaat kosten).

corsa staat weer voor de deur,

waterpomp, thermostaat en temperatuursensor zijn vervangen.

gelukkig is koppakking nog helemaal in orde :D

al met al auto 2 dagen kwijt geweest en nog geen 180 euro kwijt voor alles.

De wijzer stond helemaal onder aan rood dus het was wel een keertje tijd om te gaan tanken :jerry moet zeggen dat een Corsa best wel een grote reserve heeft, zelfs als de wijzer onder aanstaat kan je nog best wat kilometers rijden king:

vraag me wel af hoeveel liter het rooie vlak eigenlijk is. :hmmz

M'n broer is wel eens met de corsa stotterend bij het tankstation aangekomen

brandde het lampje ook al een aardig tijdje, maar hoeveel liter er toen in de tank ging weet ik niet meer.

vandaag naar de dealer gereden voor enkele onderdelen

mocht mooi parkeren naast een nieuwe adam!!

moet zeggen, vond die toch wel erg mooi. mooie accenten, mooie kleur. dikke wielen. dik interieur (leder)

was geen fan van de adam. maar in het echt is het een leuk ding.

DSC_0686_zpscdc2f437.jpg

DSC_0688_zps0be37f88.jpg

DSC_0689_zps713d384e.jpg

diesel ofzeu? :jerry

Velgjes opgehaald van den coaterrrr:

foto0687_zps74fbed4b.jpg

foto0688_zps26b4b01c.jpg

Weer zeer netjes :D

p.s. heb nog een setje ronal 5 spaaks 15" in de aanbieding, voor meer info even vragen :)

@93CorsaStefan91 wrote:oh ik tank op het werk voor 1,20 per liter (euro ongelood)

Geef je rek. nr maar en stuur maar een tankwagen vol deze kant op!

Terug
Naar boven