• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat heb je vandaag gedaan aan je Corsa ?

Vorig weekend eigenlijk al.

Stopcontactje ingebouwd, kan ik wat meer aansluiten, ik heb deze via een Relais via de Accesoire stand aangesloten, zo heb ik stroom als de sleutel al 1slag gedraait is, en gaat ie uit als de sleutel word uitgenomen, (net als de radio bij de 1997 en nieuwer modellen zeg maar).

Stoptcontact bevat een uitrolbaar mini USB kabeltje, USB poort, en 2 Stopcontacten.

De lampjes bovenop zijn samen een Voltmeter, en werken als Volgt:

Rood: 11Volt

Oranje: 12Volt

Geel: 13Volt

Groen: 14Volt

Willem

na het lezen van de topic van wim-v6 't lampje van de asbak vervangen, deze was idd kapot. heb er nu een led in zitten maar ben nog niet tevreden over de lichtopbrengst dus ff kijken of er een iets sterkere lamp in kan.

ook weer eens de tank vol gegooid.

zn86.jpg

't is lang geleden dat de meter aan die kant stond :jerry

storing opgelost van de radio antenne, het koppelstuk van de kabel zat iets los waardoor ik slechter/ruis had bij het ontvangst, nu is het weer stukke beter. ook een nieuwe antennespriet gehaald, vond de originele te groot en begon onderaan los te laten (de auto leek van bovenaf net een Radiografisch Bestuurbare autootje). zit alleen nu nog te twijfelen of ik hem zwart spuit...

l3ld.jpg

@Thaitanium27 wrote:Heb de indruk dat vele officiële dealers, maks halve de brandstoffilter maar rustig laten zitten op zijn plaats???)

Klopt, die wordt meestal 'vergeten', net als de remvoeringen achter.

vanmiddag opgehaald bij de garage , is een nieuwe tank onder gekomen ! en setje jbl speakers in de hoedenplank gezet . morgen weer verder !

Vandaag maar weer eens getankt. Het resultaat van 500 km, veelal korte stukjes rijden en toch af en toe lekker doorrijden = 1 op 13,5 km, oeps :argue Vorig jaar reed ik voornamelijk lange snelweg kilometers, kwam het uit op 1 op 15,5/16.

Vanochtend naar me werk gekachelt.

Vanmiddag weer terug naar huis.

Op de Terugweg er weer 42,50ltr diesel in geknikkert

Willem

gister was de schakelstang los gekomen van het schakelmechanisme van de F20 bak, opnieuw vast gezet en versnellingsbak afgesteld en schakelt weer als nieuw.... :thumb

Terug
Naar boven