• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat heb je vandaag gedaan aan je Corsa ?

Gister nieuwe wieldoppen gehaald voor 60euro en vandaag al 1 verloren. Er was ook nog iemand zo aardig om m waarschijnlijk aan me terug te geven, maar ik dacht dat ie iets anders van me moest dus ik ging er als een speer vandoor... :(. Kan ik toch een nieuwe set halen GVD

Heb je een foto van je demper :D ?

Ik heb naja niet perse vandaag gister avond laat keihard door de polder gereden met me muziek hard aan en nu een piep in me oor door me nieuwe composet die ik gelijk maar op de versterker heb aangesloten.. damn wat een herrie en zuiver nie normaal..

vandaag alles weer inelkaar gezet en een test rondje gereden.. pfoe dat was al weer een jaar of mischien nog wel langer geleden dat m'n corsa heeft gereden.. toch wel leuk zon 2.0 16v:wors

Originally posted by tychogsi

vandaag alles weer inelkaar gezet en een test rondje gereden.. pfoe dat was al weer een jaar of mischien nog wel langer geleden dat m'n corsa heeft gereden.. toch wel leuk zon 2.0 16v:wors

Nice.

Ik heb net mijn eerste ritje met mijn corsa b turbo er op zitten , dat na twee jaar stil te hebben gestaan na flinke voorschade. :thumbup

origineel gepost door OLdStyLe

Nice.

Ik heb net mijn eerste ritje met mijn corsa b turbo er op zitten , dat na twee jaar stil te hebben gestaan na flinke voorschade. :thumbup

voelt weer anders he.. dagelijks rijd ik sloom of corsa 1.4 8v of bmw 320 4cil uit 77' ook niet echt snel.. haha, dus was voor mij wel weer even leuk. zal jij ook wel ff hebben gehad.

origineel gepost door OLdStyLe

Nice.

voelt weer anders he.. dagelijks rijd ik sloom of corsa 1.4 8v of bmw 320 4cil uit 77' ook niet echt snel.. haha, dus was voor mij wel weer even leuk. zal jij ook wel ff hebben gehad.

Ik reed in mijn anders corsa 1.4SE 8v was ookleuk maar dit is beter :D

m'n corsa ff gepoetst en een afspraak gemaakt bij carglass voor een nieuwe voorruit. (zitten veel putjes in en sinds het weekend ook een flinke barst!) kost toch nog 70 euries eigen risico:thumbdown

mtx hoedenplank speakers in mn hoedenplank gezaagd. nu nog aansluiten maar moet f een andere versterker halen, ik heb nu wel een versterker voor mn subs maar ik denk niet dat het goed is dat ik ze daar op aansluit. of wel ?

allemaal mtx trouwens ;)

Vandaag bij de garage met de endoscoop in het blokje wezen kijken, manomanomannn, kleppie afgebroken :o !

En Benjamin, je wilt een monoblock voor je hoedenplank speakers gaan gebruiken.. ?

Geen idee of het kan, ik zou het niet willen uitproberen, gewoon ff kijken voor een leuke 2 / 4 kanaals versterker ( 4 voor als je je voorspeakers ook wilt aansturen incl. een net composetje ) !

origineel gepost door Benjamin corsaGSI

haha ik wil weten of dat kan, maar ik geloof dat dat niet echt verstandig is en dat ik beter een versterker erbij kan kopen.

van het weekend dan maar f kijken op 100% tuning of er wat moois ligt. en anders maar ff naar de media markt ;)

dan doe ik gelijk wel een 4 wegs en dan kabels trekken naar mn deur, dan kan ik tenminste ook het maximale halen uit mn deurspeaker.

vandaag maar ff me nieuwe motorkappie gemonteerd, moet alleen ff de koplampen wat naar achteren zien te werken want hij is nog niet helemaal lekker pas..

ff plaatje bij het praatje

Uploaded with ImageShack.us

corsageak

Terug
Naar boven