• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat heb je vandaag gedaan aan je Corsa ?

spoiler op de achterklep gemonteerd

photo240911144953.jpg

Ik heb ook een 5deurs, erg gelukkig mee. Mooie ruimte achterin en de passagiers kunnen makkelijk in en uitstappen. Ook een stukje veiligheid voor de passagiers mocht de auto ooit ter water gaan.

Ik heb vandaag nieuwe ruitenwissers geïnstalleerd. Zat een plastic ding op een van de wissers, na wat googelen kom ik erachter dat het een spoiler is die zorgt voor meer druk op de wisser en daardoor een schonere voorruit, wist ik niet.

Vandaag wat lampjes vervangen en de auto helemaal gewassen en gepoetst en een reserve versnellingsbak voorzien van nieuwe pakkingen en keerringen.

Dus al met al lekker bezig geweest.

En uiteraard wat fotos.

IMG_6560.jpg

IMG_6570.jpg

IMG_6569.jpg

Mvg Patrick

Nieuwe update aan de Crossa, de motorafdekkap was erg lelijk (gele uitslag) dus die maar even opgeschuurd en mat zwart gespoten met het volgende resultaat:

DSC_0017.jpg

Nu alleen nog de rest mooi maken :)

ben je lekker klaar mee idd.

leuk een 5 deurs. stond bij 100% tuning ook een rooie 5 deurs, met een 1.4i blokje erin. was zeeeer dik.

kan je echt wat leuks van maken zo'n 5 deurs. baal be wel dat ik een 3 deurs heb.

Modder afgespoten...

Ik kwam in een of ander donker straatje terecht met 5 traktors en een weg vol modder.. Je raad het al. Ik mocht weer van die knuppels gaan uitwijken in de dikke modderplassen.. Toen ik bijna vast begon te zitten flink even gas gegeven en eruit gekomen.. Maar met het resultaat...

52785_449233701782735_1873042405_o.jpg

665605_449260338446738_2009550337_o.jpg

616102_449263465113092_1966347919_o.jpg

En nog het commentaar krijgen bij de Shell van: "ZO!" Ja zo ja. :swear

Maar goed... Dus wat heb ik aan mijn corsa gedaan? Modder afgespoten..

39281_449260581780047_570386720_n.jpg

ff me corsa c twinport op de brug gehad, kom ik erachter dat de waterpomp lekt:S maar goed us wel weer op te lossen..!

Iemand nog een waterpomp liggen toevallig?

@robbiebos wrote:ff me corsa c twinport op de brug gehad, kom ik erachter dat de waterpomp lekt:S maar goed us wel weer op te lossen..!

Iemand nog een waterpomp liggen toevallig?

ennuh welkom he :wtf

Excuus, ik zal ff over nieuw beginnen;)

Sinds 2 maanden de trotse eigenaar van een opel corsa C 1.2 16v twinport

Bouwjaar 2004. Het leek mij een goed idee om mij aan te sluiten bij het forum

Om te contacten met de mensen die de zelfde hobby hebben :D

Gr Robbie

welkom robbie ;)

maar waterpompen altijd NIEUW kopen!!!!!

die wil je niet gebruikt hebben, geloof mij.

dus dan wordt het naar de VOD gaan of naar brezan ofzo.

@sw_reijnders wrote:welkom robbie ;)

maar waterpompen altijd NIEUW kopen!!!!!

die wil je niet gebruikt hebben, geloof mij.

dus dan wordt het naar de VOD gaan of naar brezan ofzo.

helemaal mee eens :)

Oké bedankt, heb al ff het internet afgespeurd, en zag dat ze tussen de 100 en 150 eurotjes kosten, dan komt het helemaal goed... :D

Ohoh Jah ik heb een easytronic en als ik me waggie op zijn staart trap dan heb ik het idee dat de koppeling slipt bij het koppelen van de bak :S...

Ik denk zelf dat de bak opnieuw ingeleerd moet worden dmv tech 2?

Iemand een idee of ik het het bij het rechte eind heb?

Gr Robbie

Op de nieuwe auto's een zeldzaamheid geworden, de stootlijsten. Hoewel ik zonder stootlijsten mooier vind, zien die VW-lijsten op je D er niet verkeerd uit.

Terug
Naar boven