• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat heb je vandaag gedaan aan je Corsa ?

origineel gepost door AkUzA_TetSuo

Gekeken hoe m'n vrouwtje met 'm de straat uit hobbelde.

(Ze moest de mijne hebben omdat de Vento bij m'n vader staat voor onderhoud.)

Had 't gevoel dat ze niet echt de kraters in de straat aan 't ontwijken was:mad:

Toen dacht ik: Corsa, I Hate to see you leave, but I love to watch you Go:jerry

Bij terugkomst van haar werk gelijk ff de auto rondom en van onder gecheckt!

Niet eens dat je vrouw checkt of zij wel heel thuis is gekomen :P

:jerry vandaag niet veel gedaan alleen erin gereden, en een oud golfje met jongere erin me achterlichten is goed laten zien :P

gister helaas niet me thermostaat vervangen,moet toch blijkbaar hele distributie eraf :fy1 dus einde van de maand dan maar en dan gelijk nieuwe distributie erop :P

4uur lang lopen kloten met inbouw van radio en dan erachter komen dat de stekkers verrot zijn....:thumbdown en dat de complete parkeer-kabel verdwenen is.... nieuwe stekkers in bestelling :D

origineel gepost door Onderbroekie

Haha, was niet nodig...Was niets mis met haar, aan 't gezeur over 't rij comfort van m'n Corsa te horen:jerry

origineel gepost door AkUzA_TetSuo

origineel gepost door Onderbroekie

Haha, was niet nodig...Was niets mis met haar, aan 't gezeur over 't rij comfort van m'n Corsa te horen:jerry

Hahha :jerry :thumbup

gewassen erachtergekomen dat me sideskirt los zat ff vast gemaakt daarna rondom geclayed toen gepolished en gewaxt met iets nieuws ut amerika goedkoper dan mequlars en gekocht in duitsland voor de bedrijfswagen eigenlijk maar glimt als een gek lijkt wel een spiegel

origineel gepost door Raymon830

gewassen erachtergekomen dat me sideskirt los zat ff vast gemaakt daarna rondom geclayed toen gepolished en gewaxt met iets nieuws ut amerika goedkoper dan mequlars en gekocht in duitsland voor de bedrijfswagen eigenlijk maar glimt als een gek lijkt wel een spiegel

Heet dat goedje Petzold ofzoiets???

Greetzz TetSuo

origineel gepost door Raymon830

asi daar is het van kan verder nergens vinden me pa had het geregeld

Ah okay, is 't ook in de winkel verkrijgbaar of is 't spul voor bedrijven?

Thnx voor de info!!!

ik heb nu via via achter het adres van de fabrikant gekomen zodat ik kan kijken of ik het hier in nederland ergens kan halen zoniet ga ik het zelf naar nederland toe halen heb nog nooit zoiets meegemaakt en werkt echt super

distributie riem(X14XE) erop gelegt.

versnellingsbak en steunen aan het motorblok gemonteerd.

bak wel zonder koppeling.

ivm motor moet nog vaak in en uit auto ivm schade.

Gisteren maarliefst 400km getuft met de Corsa en 't vrouwtje erbij.. dagje strand & nog ff in Amsterdam geweest..

origineel gepost door DarkNL08

Gisteren maarliefst 400km getuft met de Corsa en 't vrouwtje erbij.. dagje strand & nog ff in Amsterdam geweest..

Je was al een pinda ( turkije vakantien ) nu ben je een doorgebakken pinda :jerry

Ik vond 400km met deze hitte in een niet al te zuinige Corsa wel genoeg Wim :P

Haha en inderdaad doorgebakken pinda! :thumbup

owja, 't 16 jaar oude beestje heeft het prima gedaan!!!

Benzine toevoerslang in de motorruimte ingekort met 15cm.

Benzine slang op de benzinetank vervangen omdat deze liters benzine zat te lekken zonder dat we 't doorhadden.... (zag plasje benzine na parkeren onder de auto).

Kortom, ik lag lekker in de benzine :P

Kheb me corsa in Leeuwarden moeten laten staan. en dan komt nu het ergste: Ik moest de .. Caddy meenemen vanwege wachtdienst :S Oeps

Terug
Naar boven