• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat heb je vandaag gedaan aan je Corsa ?

Gisteren 4 uur op gezeten om mijn nieuwe toeter in te bouwen.

De kabels allemaal goed afwerken en met een relais aansluiting werken.

Maar nu heb ik wel 4 luchthorens in mijn auto.

Die zullen ze wel moeten horen :P

Haha nou je het zegt, ik heb ook nog een achterbumper liggen. Hoogglans zwart met een gat erin voor een trekhaak. Zat bij de trekhaak die ik toen kocht, in de garage gelegd en nooit meer aan gedacht. Moet hem maar eens op mp zetten :-P

Einddemper eronderuit gehaald, middendemper net voor de einddemper flens afgebroken, rijdt nu zonder einddemper rond in de combo.

Willem

vandaag de a3 leeg gehaald en klaar gemaakt voor de sloop want krijg hem aan de straatstenen niet kwijt...:D

en de B gewassen en kabels getrokken voor de versterkers en morgen weer verder met de B

BPR

mn A verlaagt:D gisteren in het mooie weertje:angel

Foto-THGPE7MO.jpg

@joop1970 wrote:Resustaat is gezien hoe het was niet slecht! Ik had persoonlijk alleen de band wat meer afgeplakt :jerry

Wat je op ziet zitten is niet van het spuiten maar van het schuren.

De banden hebben een likje tireshine gehad en hierdoor bleef alles prima plakken :swear

Van het weekend de katilisator er uit gesloopt, zat los in het potje, geen gehoor.

heeft nu wel een leuk geluidje :D

de skirts zaten er al enkele dagen op , maar er was iets waar ik me aan ergerde :

Foto-N4VUG6U7.jpg

het achterste stuk kwam niet mooi uit de verf in combinatie met de stootstrips .

dus vandaag afplakband erbij + een paar oude kranten en de fantasie erop los gelaten met het volgende als gevolg :

Foto-BOMBMHCR.jpg

Foto-I4AJSVGP.jpg

Foto-PM4RWDPR.jpg

ik vind het zelf mooier zo , of hebben jullie een andere mening ;)

tevens een A2 gsi bumper gespoten naar eigen idee en gemonteerd :

Foto-RUIJEPU3.jpg

Foto-ELUYUWGQ.jpg

Foto-YJMWIB7F.jpg

nieuwe speakers voor in de deurpanelen gebouwd, en gevloekt wederom op mijn elektronisch raammechanisme. Heb nu aan mijn linkerraam 2 mm speling en weet niet hoe het eruit te krijgen is :argue

Maar verder nog mijn auto gepolijst

En vandaag even de Cruise control ingebouwd, met dank aan de handleidingen van WIm-v6 en baas J

Bevestiging aan de gasklep:

De unit:

En de remlichtschakelaar op de koppeling, dat was nog de grootste klus. Schakelaar moest intern even omgebouwd worden voor het gewenste resultaat. Anders kon je alleen de cruise gebruiken als je de koppeling intrapte, moet juist andersom zijn.

Mijn Remtrommels weer een fris kleurtje gegeven, eerst ff kaal geborsteld, geschuurd, ontvet, een roestwerend middel en primer aangebracht en het uiteindelijke kleurtje gegeven:

Van:

11042011084.jpg

11042011095.jpg

Naar:

11042011094.jpg

kost ff tijd maar wel tevreden met het resultaat:P

Terug
Naar boven