• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat heb je vandaag gedaan aan je Corsa ?

@combo c tour wrote:die randen zwart maken bij een corsa-b met een verfstripper is wel voorzichtigheid aan te raden!!!

maak je ze te warm op 1 plek gaan de randen van het plaatwerk afstaan en sluiten niet meer goed aan!!!

dit is niet te herstellen!!!

geen klusje wat voor iedereen is weggelegd.

Ja dat klopt, is alleen voor de voorzichtige beun.

Heel voorzichtig zijn, maar je moet wel durven ;-)

Gr,Bert

vrijdag mijn dakspoiler gemonteerd op me corsa c en vanmiddag opgehaald uit de hal(de kit hoeft maar 24 uur te drogen maar ik had gister geen tijd om hem op te halen dus heeft die een extra dag gehad om te drogen king: )

hier een paar :kewlpics

486726_539917722720683_944055048_n.jpg

941262_539917649387357_1694554607_n.jpg

@combo c tour wrote:die randen zwart maken bij een corsa-b met een verfstripper is wel voorzichtigheid aan te raden!!!

maak je ze te warm op 1 plek gaan de randen van het plaatwerk afstaan en sluiten niet meer goed aan!!!

dit is niet te herstellen!!!

geen klusje wat voor iedereen is weggelegd.

Of gewoon voor 2 tientjes nieuwe randen halen ... ?

vervangen wielranden:

achter bout je ze zo los.

voor moeten je wielkuipen eruit.

maar dat is ook maar een paar minuten werk.

wel lekker, gelijk alles schoonmaken, ontroesten e.d.

modderkuipen heb ik eruit en komen ook niet meer terug. zoveel bende als daar achter vandaan komt....

@Digi-Mich:

Dat heb ik ook gedaan, zit nog steeds prima en mooi matzwart.

modderkuipen heb ik eruit en komen ook niet meer terug. zoveel bende als daar achter vandaan komt....

Ja, lache man. Rij maar is zonder modderkuipen door wat modderige plassen en doe dan je deur even open. Wedden dat je ze terug gaat plaatsen? Die dingen zitten er echt niet voor niks

heb het al enkele maanden hoor.

geen problemen mee. boel staat lekker in de tectiel nu. was mijn auto elke week.

boel daarachter gaat roesten door vuil ophoping. zonder die kuip kan je het lekker schoonspuiten.

modderkuip zit er tegen de vuil idd. en bescherming van je remleidingen.

en je heb gelijk, bij veel modder rijden zit er wat in je sponning. maar wel aan de buitenzijde zegmaar.

Terug
Naar boven