• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat heb je vandaag gekocht voor je vectra?

@jraaf wrote::jerry Kijk maar uit met die hobby :angel

Toen ik mijn eerste Vectra SW kocht, dezelfde die ik nu nog heb, bijna 8 jaar :afro Zei ik tegen mijn vrouw, ' Nee skatje, hier hoef ik niks aan te doen.....

Er zitten 16 inch wielen op en airco en elektrische ramen en hij heeft 150 PK........ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Groet jraaf

Heel herkenbaar ! ;)

@jraaf wrote:EGT meter ten behoeve van een chip upgrade :mrgreen:

Auber_EGT_01_zpsoou4huwy.jpg

Groet jraaf

Het houd de economie draaiende al mods van jou jurgen

Nu alweer benieuwd naar het resultaat. :thumb

Na dikke 2 maanden zoeken op het internet, een splinternieuwe gekocht, want 2e hands ga ik ze niet vinden :(

Hoop geld, maja.. hobby he :p

Dit leverd me vast veel "likes" op, maar een OPC ONDERSTUK.

Past mooi bij de nieuwe eindstukken van OPC :)

Niet vandaag en ook niet gisteren maar de afgelopen weken...: Voor de Vectra A meerdere onderdelen uit Duitsland gehaald, Classic Opel Parts in Trier.. Mooi ritje geweest, prima service.. Nu bezig met de isolatie mat vervangen.. Een zeer uitdagend klusje.. Daarnaast onderdelen voor de Check Control bij elkaar verzameld.

Voor de Vectra B recentelijk een complete NCDR 1500 set op de kop getikt voor een schappelijk prijsje.. Enkel nog de Telematica unit werkzaam maken, de rest zit en werkt..

:jerry Kijk maar uit met die hobby :angel

Toen ik mijn eerste Vectra SW kocht, dezelfde die ik nu nog heb, bijna 8 jaar :afro Zei ik tegen mijn vrouw, ' Nee skatje, hier hoef ik niks aan te doen.....

Er zitten 16 inch wielen op en airco en elektrische ramen en hij heeft 150 PK........ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Groet jraaf

@jraaf wrote::jerry Kijk maar uit met die hobby :angel

Groet jraaf

Heel herkenbaar ! ;)

Vandaag een 2de set Hertz (compo) speakers gekocht voor de GTS,

Nu nog op zoek naar een digitale audio processor en een monoblok versterker :-)

Niet vandaag en ook niet gisteren maar de afgelopen weken...: Voor de Vectra A meerdere onderdelen uit Duitsland gehaald, Classic Opel Parts in Trier.. Mooi ritje geweest, prima service.. Nu bezig met de isolatie mat vervangen.. Een zeer uitdagend klusje.. Daarnaast onderdelen voor de Check Control bij elkaar verzameld.

Voor de Vectra B recentelijk een complete NCDR 1500 set op de kop getikt voor een schappelijk prijsje.. Enkel nog de Telematica unit werkzaam maken, de rest zit en werkt..

Nieuwe (wederom originele Opel) accu geplaatst, elke 3,5 tot 4 jaar heeft deze GTS een nieuw exemplaar nodig. Zijn meer GTS 2.2i 16V rijders met die ervaring ?

Update 10/04: ligt niet aan de accu, d'r zit een lekstroom in (na 30 km zelfs geen stuurbekrachtiging meer, dan heb je kracht nodig om een bocht om te komen ;) )

@reneNL wrote:Afspraak gemaakt bij KCP stage 2 tune 200pk 420NM en dpf off en egr off en blindplaatje ervoor!!!

Breng je geld beter ergens anders heen in plaats van naar die Kloothommels wat een Waardeloze hut bij die zakkenvullers in Oisterwijk :thumbdown :thumbdown :thumbdown

Terug
Naar boven