• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat heb je vandaag gekocht voor je vectra?

ik heb vandaag mijn 15 inch stalen velgen weg gebracht om te laten verbreden naar 8 en 8,5 j :thumb

en heb een schroefset besteld :thumb

vandaag ook de blauwe instrumenten verlichting geplaatst :D

@tommyboy82 wrote:Vindt ze idd ook klein lijken :( Maar het zijn wel degelijk 17'ers ... 215/40 ZR 17 87 Y Extra load ...

Komt omdat de banden maat te klein is.

Er hoort 215/50-17 of 225/45-17 op te liggen.

@tommyboy82 wrote:Vindt ze idd ook klein lijken :( Maar het zijn wel degelijk 17'ers ... 215/40 ZR 17 87 Y Extra load ...

Komt omdat de banden maat te klein is.

Er hoort 215/50-17 of 225/45-17 op te liggen.

Het is een complete set, met ballasten bij.

De verkoper aan de telefoon gehad vandaag, alles zit erbij, is in goede staat en werkt volgens hem...

Ik ben ook van plan om ze uit te testen, best door een batterij mee te nemen veronderstel ik ?

Persoonlijk vind'k 220€ een goeie prijs, als'k vergelijk met wat ze nieuw koste :wtf

Zelfs een goedkoop setje angeleyes en een aftermarket xenonsetje kost direct een pakje meer

Het is een complete set, met ballasten bij.

De verkoper aan de telefoon gehad vandaag, alles zit erbij, is in goede staat en werkt volgens hem...

Ik ben ook van plan om ze uit te testen, best door een batterij mee te nemen veronderstel ik ?

Persoonlijk vind'k 220€ een goeie prijs, als'k vergelijk met wat ze nieuw koste :wtf

Zelfs een goedkoop setje angeleyes en een aftermarket xenonsetje kost direct een pakje meer

@Erwin1987 wrote:en wat heb je nu dan?

Erwin

Ik rijdt sinds 15 september in een Seat Leon van 2006. Het is een 1.6 benzine in Stylance uitvoering. Bevalt me boven verwachting goed.

@Erwin1987 wrote:en wat heb je nu dan?

Erwin

Ik rijdt sinds 15 september in een Seat Leon van 2006. Het is een 1.6 benzine in Stylance uitvoering. Bevalt me boven verwachting goed.

Rubbers voor mijn langs armen achter. Was een puntje dat ik vond bij de apk. Geen afkeur nog, maar vond het wat losjes.

Rubbers voor mijn langs armen achter. Was een puntje dat ik vond bij de apk. Geen afkeur nog, maar vond het wat losjes.

@usbstick wrote:ja maar dit is ook wet sanden..je moet er wel de tijd voor nemen want het is geen pretje om het met de hand te doen,maar zoals je ziet,het geeft wel resultaat daar valt niks over te zeggen.

Ja dat klopt maar het algehele resultaat valt mij tegen.

Heb er zeker de tijd voor genomen. Maar het bevalt mij niet.

Terug
Naar boven