• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat heb je vandaag gekocht voor je vectra?

Ik heb al een paar weken terug een flowmaster voor mijn vec 2.2 bestelt.

Maar hij nu nog niet binnen :fy1 ,Speed Equipment zij dat hij deze week moest binnen komen maar ik heb nog niets binnen.

Ze waren op bij Dbilas, maar kwamen vorige week weer uit de spuiterij.

En dan zal hij deze week bij mij geleverd worden!

Gr Jurgen

Ik heb al een paar weken terug een flowmaster voor mijn vec 2.2 bestelt.

Maar hij nu nog niet binnen :fy1 ,Speed Equipment zij dat hij deze week moest binnen komen maar ik heb nog niets binnen.

Ze waren op bij Dbilas, maar kwamen vorige week weer uit de spuiterij.

En dan zal hij deze week bij mij geleverd worden!

Gr Jurgen

Bij NL Power heb ik net een Katvervanger en de Rieger Infinity bumper gekocht :thumb Hoop dat ie er snel aankomt :thumb

Bij NL Power heb ik net een Katvervanger en de Rieger Infinity bumper gekocht :thumb Hoop dat ie er snel aankomt :thumb

nou euh... dit dus..

img1480480653.jpeg

en niet dus wat op de achtergrond staat maar op de voorgrond :jerry

@usbstick wrote:nou euh... dit dus..

img1480480653.jpeg

is dit je beginners setje of is dit een uitbreiding ;)

ik zou nog wel een potje vaste wax kopen.

black pete's 53 van chemical guys ofzo of iets vergelijkbaars.

van die quickwax heb ik het idee dat die vrij vlot weer van je auto is.

die zou ik er bv wekelijk overheen sprayen als je je auto net gewassen hebt . . . als een soort quickdetailer.

oh en voor die All Wheel Cleaner moet je deze kopen joh

1 op 4 verdunnen en je haalt 16 liter voor

je betaalt anders 16 euro voor 710 ml en ik spuit zo'n flesje bijna in 1x leeg over mijn velgen :angel

meguiars_wheel_brightener.jpg

@usbstick wrote:nou euh... dit dus..

img1480480653.jpeg

is dit je beginners setje of is dit een uitbreiding ;)

ik zou nog wel een potje vaste wax kopen.

black pete's 53 van chemical guys ofzo of iets vergelijkbaars.

van die quickwax heb ik het idee dat die vrij vlot weer van je auto is.

die zou ik er bv wekelijk overheen sprayen als je je auto net gewassen hebt . . . als een soort quickdetailer.

oh en voor die All Wheel Cleaner moet je deze kopen joh

1 op 4 verdunnen en je haalt 16 liter voor

je betaalt anders 16 euro voor 710 ml en ik spuit zo'n flesje bijna in 1x leeg over mijn velgen :angel

meguiars_wheel_brightener.jpg

dit is een beginners setje, en die quick wax is idd voor... als je je auto hebt laten polijsten en ze hebben er een wax laag op gezet en je gaat daarna je auto wassen dan kan je m even snel in de quick wax zetten zodat je geen last heb van opdroogende druppeltjes,en ja, hij gaat er heel snel weer vanaf.

mijn auto is nog niet gepolijst,ik denk ook niet dat dat nog veel uit gaat halen, maar die quick wax daar zie je al een groot verschil mee.

voor de velgen,ik denk niet dat ik 5L nodig heb,ik hoop dat de velgen niet meer zo vuil worden als ze al waren :D

verder koop ik in de loop van de tijd wel weer wat spullen erbij,maar vond het voor nu even genoeg.

heb wel nog goeie poetsdoeken gekocht van meguiars, een stuk of 4.. die zijn ook niet goedkoop haha

dit is een beginners setje, en die quick wax is idd voor... als je je auto hebt laten polijsten en ze hebben er een wax laag op gezet en je gaat daarna je auto wassen dan kan je m even snel in de quick wax zetten zodat je geen last heb van opdroogende druppeltjes,en ja, hij gaat er heel snel weer vanaf.

mijn auto is nog niet gepolijst,ik denk ook niet dat dat nog veel uit gaat halen, maar die quick wax daar zie je al een groot verschil mee.

voor de velgen,ik denk niet dat ik 5L nodig heb,ik hoop dat de velgen niet meer zo vuil worden als ze al waren :D

verder koop ik in de loop van de tijd wel weer wat spullen erbij,maar vond het voor nu even genoeg.

heb wel nog goeie poetsdoeken gekocht van meguiars, een stuk of 4.. die zijn ook niet goedkoop haha

zo'n kannetje is een US gallon, dus 3,8 liter

maar door al die zooi van de weg en remstof worden je wielen echt giga smerig

in de zomer bijna 2 wekelijks even de auto wassen en idd dan spuit ik 80% van zo'n spuitbus over mn velgen.

dure hobby dus als je dan niet zo'n gallon concentraat koopt :angel

Terug
Naar boven