• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat heb je vandaag gekocht voor je vectra?

Een flowmaster. :thumb

118.jpg

Mooi :) Is deze echt zoveel beter als een K&N? Ben anders wel van plan om ook zo eentje te bestellen voor mijn B...

Mooi :) Is deze echt zoveel beter als een K&N? Ben anders wel van plan om ook zo eentje te bestellen voor mijn B...

Vandaag set 18 inch speedline-velgen met Michelin pilot sport banden opgehaald.

Deze set gekocht op Marktplaats voor een leuke prijs.

Zijn dezelfde velgen als Helmer Opelfan, en mijn C2 heeft ook dezelfde kleur.

Dit weekend ga ik ze maar eens goed schoonmaken en de kleine beschadigingen simpel herstellen zodat ze onder de auto kunnen.

Twee banden zijn zo goed als nieuw met ruim 7 mm profiel, en twee banden kunnen nog even mee met 4 mm profiel.

Ik ben van plan om er in ieder geval dit zomerseizoen op te rijden, om ze daarna in de winter geheel op te laten knappen.

Spuiten of poedercoaten ? Daar ben ik nog niet over uit.

Pic's volgen nog wel als ze er onder zitten.

Vandaag set 18 inch speedline-velgen met Michelin pilot sport banden opgehaald.

Deze set gekocht op Marktplaats voor een leuke prijs.

Zijn dezelfde velgen als Helmer Opelfan, en mijn C2 heeft ook dezelfde kleur.

Dit weekend ga ik ze maar eens goed schoonmaken en de kleine beschadigingen simpel herstellen zodat ze onder de auto kunnen.

Twee banden zijn zo goed als nieuw met ruim 7 mm profiel, en twee banden kunnen nog even mee met 4 mm profiel.

Ik ben van plan om er in ieder geval dit zomerseizoen op te rijden, om ze daarna in de winter geheel op te laten knappen.

Spuiten of poedercoaten ? Daar ben ik nog niet over uit.

Pic's volgen nog wel als ze er onder zitten.

Opcom gekocht! Wat een geil apparaat.....

Tevens de pakkingen voor het gasklephuisgehaald en van het weekend weer even verder met de Vec!

Opcom gekocht! Wat een geil apparaat.....

Tevens de pakkingen voor het gasklephuisgehaald en van het weekend weer even verder met de Vec!

niet al te lang geleden een chinese radio, werkt geweldig

headunit-igo.jpg

achteruitkijk cameraatje erbij geprikt, werkt ook prima. voelt wel raar en parkeert sneller als je gewoon je net omdraait maar in het donker is het best handig.

rearviewcam.jpg

dempingsmatten voor in de deur, en versterker + bekabeling! volgende week focal fronts! :D

2012-03-31%2012.34.29.jpg

2012-03-31%2012.34.19.jpg

niet al te lang geleden een chinese radio, werkt geweldig

headunit-igo.jpg

achteruitkijk cameraatje erbij geprikt, werkt ook prima. voelt wel raar en parkeert sneller als je gewoon je net omdraait maar in het donker is het best handig.

rearviewcam.jpg

dempingsmatten voor in de deur, en versterker + bekabeling! volgende week focal fronts! :D

2012-03-31%2012.34.29.jpg

2012-03-31%2012.34.19.jpg

Ja zie je wel.. En dan staan die gasten van meguiars je nog aan te kijken alsof je een leugenaar ben omdat hun de inporteurs zijn..en ik heb het echt in nederland gekocht.. En wat ik zei dat in belgie wel verkocht werd en hun zeiden dat dat niet zo was is dus wel zo..beetje vreemd volk..

Ja zie je wel.. En dan staan die gasten van meguiars je nog aan te kijken alsof je een leugenaar ben omdat hun de inporteurs zijn..en ik heb het echt in nederland gekocht.. En wat ik zei dat in belgie wel verkocht werd en hun zeiden dat dat niet zo was is dus wel zo..beetje vreemd volk..

@helmer opelfan wrote:Das idd wel wat dat je aan de snelwegen vele euro centen meer betaald dan langs binnen wegen en dorpen bv :wtf

De duurste snelweg tank station die ik tegen kwam zondag was het 1,86.(NL)

heb getankt in DLD (was in de buurt) voor 1,72

Scheelde maar 2 cent tegen het tankstation waar ik normaal tank.

ik heb gistr voor 1,88 getankt bij esso terwijl het hier in het dorp mar 1,73 kost.. tis toch niet normaal... binnen een half jaar zitten we op 2 euro.. :thumbdown

Terug
Naar boven