• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat heb je vandaag gekocht voor je vectra?

Ik heb van Taner32 een ander middenconsole en een andere schakelaar van mijn bijrijderskant raam gekocht. Hij heeft me geholpen met inbouwen. Super bedankt

@Emaster wrote:Is dit alles?

Programmeert hiermee de garage ook dus bijv de aux aansluiting e.d. wat 37.50 per module kost?

@GTS Vectra wrote:@ronnie opel boy wrote:@GTS Vectra wrote:@kleinegee wrote:Gisteren nieuwe op-cop gekocht met nl software, werkt perfect.

http://auto-onderdelen.marktplaats....mp;fta_ind=2&fs=1&thumb_click=1#photo" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik ook :thumb

2012-06-03121553.jpg

heb heem ook maar snap er niks van

mvg ronnie

Hoi Ronnie,

Ik heb hem laten installeren door een maat van mijn ,die verstand heeft van computers. :hmmz

Anders had ik het ook niet gered, en als er wat gedaan moet worden aan mijn vec, doet een andere maat dat.

Want die heeft er verstand van (hij werkt bij de vod). :shock:

Alleen de simpele dingen doe ik zelf, een bandje wisselen b.v.b.

Gr Jurgen

Nee de garage heeft een tech2 en die is wel iets uitgebreider.( krijgt telkens update's van opel, en heeft meer opties)

Gr Jurgen

Een lakstift... Nu nog de ballen kweken om daadwerkelijk met dat ding mijn auto te gaan "verbeteren". Ben benieuwd of dit mooi gaat worden...

@Emaster wrote:Is dit alles?

Programmeert hiermee de garage ook dus bijv de aux aansluiting e.d. wat 37.50 per module kost?

@GTS Vectra wrote:@ronnie opel boy wrote:@GTS Vectra wrote:@kleinegee wrote:Gisteren nieuwe op-cop gekocht met nl software, werkt perfect.

http://auto-onderdelen.marktplaats....mp;fta_ind=2&fs=1&thumb_click=1#photo" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik ook :thumb

2012-06-03121553.jpg

heb heem ook maar snap er niks van

mvg ronnie

Hoi Ronnie,

Ik heb hem laten installeren door een maat van mijn ,die verstand heeft van computers. :hmmz

Anders had ik het ook niet gered, en als er wat gedaan moet worden aan mijn vec, doet een andere maat dat.

Want die heeft er verstand van (hij werkt bij de vod). :shock:

Alleen de simpele dingen doe ik zelf, een bandje wisselen b.v.b.

Gr Jurgen

Nee de garage heeft een tech2 en die is wel iets uitgebreider.( krijgt telkens update's van opel, en heeft meer opties)

Gr Jurgen

Terug
Naar boven