• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat heb je vandaag gekocht voor je vectra?

Setje Weitec verlagingsveren gekocht. (30/30). Was geen verlaging van plan, maar dit is goedkoper dan 2 originele veren vervangen. Een veer is gebroken...

Gisteren de deurvanger bestuurderszijde vervangen en de deurpinnen verlaagd.

Kinderlijk eenvoudig maar ik maak toch even een How-2 binnenkort.

jemyqegy.jpg

Ontgrendeld (sorry voor de verkeerde focus )
e7e3a9am.jpg

Vergrendeld (kunnen lager, maar dan moet je de metalen pinnen inkorten en daar had ik nu geen zin in)

7uzydy3u.jpg

Een "nieuwe" ruitenwissermotor (achter). Koelere wat zijn die dingen duur als je ze nieuw wilt kopen (EUR 350,-!!). Dan toch maar van de sloop met 3 mnd garantie voor EUR 35,- incl verzendkosten. Maandag krijg ik hem binnen en dan maar even kijken hoe ik mijn achterbak bekleding kan verwijderen om bij de motor te komen.

Oh en een deurvanger gekocht en gelijk maar even gemonteerd.

En gelijk maar even bij de Opel dealer een security code aangevraagd a EUR 30,-. Krijg ik de radio code niet. Moet ik daar weer EUR 30 voor betalen. Pfff Voel me een beetje genaaid. Heb maar geen radiocode opgevraagd. Doe ik wel zodra ik dat nodig heb.

Héhé. Om op je -offtopic vraag even te antwoorden: Nina Dobrev, heb er al meerdere keren avatars op gezet ;)

bck ontopic: sebiet een micro-sd-kaart voor mijn dashcam.

Besteld en ophalen in Sevenum:

- Rood-witte heldere achterlampen

- Oranje knipperlichten W5W

- GP Thunder 7500K H1

- GP Thunder 7500k H7

- 2x Gel Accu 52Ah

Ben ik daarna weer 5 minuten braaf :jerry

vernevelen de Insignia sproeiers beter dan de standaard piesstraaltjes die er nu uit komen en past het ook op een vectra B

Cleane kofferklep en achterlichtmaskers voor de Vectra B1

Vauxhall_Opel_Ve_4da6d81ae7867.jpg

WP_000463_zps619b77df.jpg

WP_000467_zps79ef40ea.jpg

Met dank aan de verkoper en onze Sander2.5v6

Grtz Seth

Gisteren de deurvanger bestuurderszijde vervangen en de deurpinnen verlaagd.

Kinderlijk eenvoudig maar ik maak toch even een How-2 binnenkort.

jemyqegy.jpg

Ontgrendeld (sorry voor de verkeerde focus )
e7e3a9am.jpg

Vergrendeld (kunnen lager, maar dan moet je de metalen pinnen inkorten en daar had ik nu geen zin in)

7uzydy3u.jpg

Een "nieuwe" ruitenwissermotor (achter). Koelere wat zijn die dingen duur als je ze nieuw wilt kopen (EUR 350,-!!). Dan toch maar van de sloop met 3 mnd garantie voor EUR 35,- incl verzendkosten. Maandag krijg ik hem binnen en dan maar even kijken hoe ik mijn achterbak bekleding kan verwijderen om bij de motor te komen.

Oh en een deurvanger gekocht en gelijk maar even gemonteerd.

En gelijk maar even bij de Opel dealer een security code aangevraagd a EUR 30,-. Krijg ik de radio code niet. Moet ik daar weer EUR 30 voor betalen. Pfff Voel me een beetje genaaid. Heb maar geen radiocode opgevraagd. Doe ik wel zodra ik dat nodig heb.

hey,

Ben blij dat je de achterlichten hebt aangekregen ;) anders maak jer een mooie foto van om te showen ;)

Deze trekhaak gaat bij mijn weten niet passen mits Vectra een flensaansluiting heeft. Denk dat deze voor een Vectra A en Astra F is. Je kan die wel op maat laten maken bij een uitlaatcenter oid. maar dan betaal je er wel voor :???: Een niet-standaard uitlaat kopen is altijd "gevaarlijk" voor een Vectra B met trekhaak, je moet dan een deukje in je uitlaatpijp slagen of je moest er eentje kopen die daar op voorzien is geweest.

Ikzelf heb hier niet veel ervaring mee want ik heb altijd universele uitlaten gekocht (voor meer lawaai) en pas laten maken door een kennis van me. Totale kost was toen €120 met uitlaat inclusief.

Grtz Seth

Edit:

Deze zouden moeten passen voor de jouwe enkel heb je hier weer de vraag met je trekhaak. Maar de personen hier weten beter wat je ermee moet doen :)

Deze is 2dehands

en deze is nieuw

Terug
Naar boven