• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat heb je vandaag gekocht voor je vectra?

Meteor zijn alleen geschikt voor een caravan of aanhanger die niet harder dan 80 km gaat. Zelfs mij lichte boottrailer ging voor geen meter met die dingen, nu goedkope michelin en hij blijft weer braaf achter de auto hangen.

Ja echt ongelofelijk, zelfs de Ling long bandjes onder de paardentrailer hebben meer grip.

Telkens brak de achterkant uit met regen, en trapte hem vrij snel in zijn ABS. Nog nooit zulke slechte banden gezien...

Heb de Bumper gekocht die bij onze Belg op de Vectra zit.

Die andere hebben we al liggen, die gaat naar Arjan.

Willem

zou de paarden zelfs betere banden geven, maar het is toch niet normaal dat die rommel verkocht mag worden.

We gingen eens een Omega testen met meteor banden, nieuw zijn die slechter dan michelins die bijan slick zijn

@johan1979 wrote:

dat lijkt mij ook wel wat, weet alleen niet of het echt veel beter is dan een fm transmitter.

gr. johan

Ik heb dit ook gebruikt en werd er niet echt enthousiast van. Vooral als je de muziek wat harder zet krijg je al gauw ruis of pieptonen. (alsof je een oude AM-bakkie hebt)

Het schijnt dat je met netjes inbouwen en vooral vermijden van contact met andere kabels winst kunt pakken op de geluidskwaliteit, maar dat is bijna onbegonnen werk achter de radio.

4 Nieuwe Continental Premiumcontact 5 bandjes, de oude Meteor banden(met nog ruim voldoende profiel) zijn echt prutbanden, met de regen glij ik alle kanten op! Snel vervangen die rotzooi.

@remutr wrote:zou de paarden zelfs betere banden geven, maar het is toch niet normaal dat die rommel verkocht mag worden.

We gingen eens een Omega testen met meteor banden, nieuw zijn die slechter dan michelins die bijan slick zijn

De trailer heeft nu Falken banden, die zijn opzich prima geschikt voor dit soort dingen, overigens de keuze voor Falken, want in de bandenmaat 145/70r12 is gewoon niet echt veel te krijgen.

Meteor zijn alleen geschikt voor een caravan of aanhanger die niet harder dan 80 km gaat. Zelfs mij lichte boottrailer ging voor geen meter met die dingen, nu goedkope michelin en hij blijft weer braaf achter de auto hangen.

kleine wieltjes voor een paardentrailer, passen er geen grotere wielen onder?

ik heb een harbeck boottrailer en die stond op 13 inch en nu op 14 inch opel velgen dan heb je 175 65 14 wat een makkelijke maat is.

Ja echt ongelofelijk, zelfs de Ling long bandjes onder de paardentrailer hebben meer grip.

Telkens brak de achterkant uit met regen, en trapte hem vrij snel in zijn ABS. Nog nooit zulke slechte banden gezien...

Terug
Naar boven