• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat heb je vandaag gekocht voor je vectra?

ik had qua et geluk, mijn ex velgen waren et39 had astra velgen onder mijn vectra. De trailer stond op et35 en de steek 4*100 klopte. heb alleen andere spatborden gekocht die geschikt waren voor 14 inch.

met een 2 mooie opel wieldopjes staat er setje mooi achter de vectra. (wel een hoes over de kap van de bb dat is namelijk een honda )

zou de paarden zelfs betere banden geven, maar het is toch niet normaal dat die rommel verkocht mag worden.

We gingen eens een Omega testen met meteor banden, nieuw zijn die slechter dan michelins die bijan slick zijn

@remutr wrote:zou de paarden zelfs betere banden geven, maar het is toch niet normaal dat die rommel verkocht mag worden.

We gingen eens een Omega testen met meteor banden, nieuw zijn die slechter dan michelins die bijan slick zijn

De trailer heeft nu Falken banden, die zijn opzich prima geschikt voor dit soort dingen, overigens de keuze voor Falken, want in de bandenmaat 145/70r12 is gewoon niet echt veel te krijgen.

kleine wieltjes voor een paardentrailer, passen er geen grotere wielen onder?

ik heb een harbeck boottrailer en die stond op 13 inch en nu op 14 inch opel velgen dan heb je 175 65 14 wat een makkelijke maat is.

ik had qua et geluk, mijn ex velgen waren et39 had astra velgen onder mijn vectra. De trailer stond op et35 en de steek 4*100 klopte. heb alleen andere spatborden gekocht die geschikt waren voor 14 inch.

met een 2 mooie opel wieldopjes staat er setje mooi achter de vectra. (wel een hoes over de kap van de bb dat is namelijk een honda )

heb wel airco, maar ik woon langs de polder, dus veel nattigheid ochtends. Wel zo relaxt om geen beslagen ramen te hebben. Ook met de vorst werkt het goed.

Haha maakt niet uit, het is een 97,er maar het oude beestje rijd nog zo lekker vandaar dat er nog niet een andere komt met airco.

Lucas ze gaan er vandaag in, heb 2 mooie bakjes gemaakt dat ze onder de stoelen staan, los in het zicht is niet zo netjes.

Terug
Naar boven