• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat heb je vandaag gekocht voor je vectra?

@marcel kranen wrote:Ja, balen dat ze geen navi schijven meer maken voor de NCDC2013...

Hoi dus voor de 2013 is de navi schijf uit 2011 de laatste nieuwe?

Ik heb net 4 lm 16 inch velgen gekocht voor de winter banden, zodat mijn 18 inch naar de maker kunnen.

Heeft iemand nog een goed adres in het noorden ?[/quote]

Kuil banden engelbert

@kadettgte@freeler.nl wrote::thumb :thumb Ik heb om de twee jaar een nw via mp werkt perfect 10 euro met verzenden heb nu 2012/2013. ik hoop dat hij binnenkort weer mail dat er een nieuwe er is .. :hmmz :hmmz :hmmz

Zijn die ook voor de ncdc 2013?

@kadettgte@freeler.nl wrote::thumb :thumb Ik heb om de twee jaar een nw via mp werkt perfect 10 euro met verzenden heb nu 2012/2013. ik hoop dat hij binnenkort weer mail dat er een nieuwe er is .. :hmmz :hmmz :hmmz

Echt ? Wow... als de nieuwe ook weer bij jou goed werkt, wil ik ze ook. Heel Europa ?

Ja, balen dat ze geen navi schijven meer maken voor de NCDC2013...[/quote]

Ik heb net 4 lm 16 inch velgen gekocht voor de winter banden, zodat mijn 18 inch naar de maker kunnen.

Heeft iemand nog een goed adres in het noorden ?

@marcel kranen wrote:Ja, balen dat ze geen navi schijven meer maken voor de NCDC2013...

Heeft iemand nog een goed adres in het noorden ?[/quote]

Kuil banden engelbert

Zijn die ook voor de ncdc 2013?

Weet iemand ook of een dvd90 geupdate moet worden om nieuwe kaarten te kunnen lezen?

@kadettgte zou supermooi zijn als je dat emailadres door kon geven! Heb er laatst ook eentje voor niet zoveel op marktplaats gekocht, maar die werkt helaas niet.

En ik heb vorig jaar een blunder begaan eentje te kopen die het label had 2012/2013, maar geen enkel weggetje meer kende dan mijn 2011 origineel... :wtf

Echt ? Wow... als de nieuwe ook weer bij jou goed werkt, wil ik ze ook. Heel Europa ?

Spiegelglas, meteen weer gemonteerd :D . Nu alleen nog de spiegelkappen wellicht in chroom uitvoeren

Sent from my HTC One X+ using Tapatalk

Weet iemand ook of een dvd90 geupdate moet worden om nieuwe kaarten te kunnen lezen?

@kadettgte zou supermooi zijn als je dat emailadres door kon geven! Heb er laatst ook eentje voor niet zoveel op marktplaats gekocht, maar die werkt helaas niet.

Terug
Naar boven