• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat heb je vandaag gekocht voor je vectra?

Dop achterzijde koplamp rechts was de vorige eigenaar kwijt geraakt

Slordig hoor Lucas :jerry

Tevens nieuwe antenne en even contact gehad met verkoper uit engeland wilde niet verzenden naar mainland :swear

:hmmz Heb nog ergens neef en tante in engeland :hmmz

Dus maar even met moeders gebeld die heeft via skype even contact gezocht met de overkant en geregeld :D ik blij nu maar wachten op de boot :afro

setje ruitenwissers van bosch gelijk de flat blade gekozen, en een interieurfiltertje. Was nog geen € 40,00 kwijt dus zelf doen scheelt me weer een hoop geld.

Dop achterzijde koplamp rechts was de vorige eigenaar kwijt geraakt

Slordig hoor Lucas :jerry

Tevens nieuwe antenne en even contact gehad met verkoper uit engeland wilde niet verzenden naar mainland :swear

:hmmz Heb nog ergens neef en tante in engeland :hmmz

Dus maar even met moeders gebeld die heeft via skype even contact gezocht met de overkant en geregeld :D ik blij nu maar wachten op de boot :afro

nieuwe bandjes rond om, erder gehaald maar nu pas de factuur betaald :jerry

batterij voor me cv afstandsbediening, LMM van MP en zo'n stinkende dennenboom voor aan de spiegel :agent

met alle kost van deze maand mag die vectra de eerste 2 jaar niet meer tegen sputteren hoor....

setje ruitenwissers van bosch gelijk de flat blade gekozen, en een interieurfiltertje. Was nog geen € 40,00 kwijt dus zelf doen scheelt me weer een hoop geld.

Als je dit allemaal voor de Vectra over heb, laat ze je de komende tijd niet meer in de steek, Vectra,s zijn sterke auto's

nieuwe bandjes rond om, erder gehaald maar nu pas de factuur betaald :jerry

batterij voor me cv afstandsbediening, LMM van MP en zo'n stinkende dennenboom voor aan de spiegel :agent

met alle kost van deze maand mag die vectra de eerste 2 jaar niet meer tegen sputteren hoor....

Forte DPF Regenerator, Forte Diesel Fuel Treatment en Diesel Turbo Cleaner Package. Toch proberen de boel wat schoon te houden tot dat hij operatief bevrijd wordt van zijn roetfilter.

Als je dit allemaal voor de Vectra over heb, laat ze je de komende tijd niet meer in de steek, Vectra,s zijn sterke auto's

complete distributieset incl. pakkingen, olie, filter, bougies

kettingsignum_zps46a9d13b.jpg

Forte DPF Regenerator, Forte Diesel Fuel Treatment en Diesel Turbo Cleaner Package. Toch proberen de boel wat schoon te houden tot dat hij operatief bevrijd wordt van zijn roetfilter.

Terug
Naar boven