• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat heb je vandaag gekocht voor je vectra?

@reneNL wrote:Zo het eerste is besteld!

$(KGrHqZ,!p4E-72G187jBPzyZEO2d!~~60_35.JPG

http://www.ebay.nl/itm/390692373589?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Eibach verlagingsveren van 30mm!!!

Ik zou dit ook zo graag willen. Zeker voor die prijs.:)

Alleen loop met de moeilijkheid hoeveel een GTS lager gaat liggen met de veren. Heeft iemand plaatjes hoe dit op een GTS staat?

noooouuuuu op de toyota corolla hoeft tie niet jaloers te zijn hoor waar we 19 dgn in rond gecrosst hebben.

2000 km grind, stof en kiezels (dus geen asfalt) wil ik de vec ook niet aandoen :D

een dagje kaap de goede hoop in een C-klasse was eigenlijk helemaal niet verkeerd.

maar dat was ook maar 1 dagje :)

om jullie een kleine impressie te geven

een 360° shotje van de weg

en een lekke band midden in Etosha NP tussen de olifanten :jerry

om het een beetje spannend te houden zeg maar :hmmz

Ff op de sloop geweest.

d58c45b50b93f7180810b70b841dbfd4.jpg

Sleepoog miste bij aankoop en t rooster heb ik helaas gesloopt. En t rooster voor het t druk meter experiment

Dit alles voor 10euro 8-)

Nieuwe antenne...de originele heeft kwa rubber de geest gegeven. Gezien de lekkage die ik van de week na t wassen had. :swear . Dus vandaag een kleinere antenne terug gekocht. Heb een hekel aan sprieten op de auto. Dus is een haaivinnetje geworden. :thumb

noooouuuuu op de toyota corolla hoeft tie niet jaloers te zijn hoor waar we 19 dgn in rond gecrosst hebben.

2000 km grind, stof en kiezels (dus geen asfalt) wil ik de vec ook niet aandoen :D

een dagje kaap de goede hoop in een C-klasse was eigenlijk helemaal niet verkeerd.

maar dat was ook maar 1 dagje :)

om jullie een kleine impressie te geven

een 360° shotje van de weg

en een lekke band midden in Etosha NP tussen de olifanten :jerry

om het een beetje spannend te houden zeg maar :hmmz

Ff op de sloop geweest.

d58c45b50b93f7180810b70b841dbfd4.jpg

Sleepoog miste bij aankoop en t rooster heb ik helaas gesloopt. En t rooster voor het t druk meter experiment

Dit alles voor 10euro 8-)

Terug
Naar boven