• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat heb je vandaag gekocht voor je vectra?

@Wess1988 wrote:@richard-gts-v6 wrote:Koplampspoilers (zoals op de geleende foto hieronder)..

Binnenkort nog even bij de VOD een spuitbusje (BLACK SAPPHIRE + blanke lak) halen voor de juiste kleur.

En? Foto's! :jerry :kewlpics

Ik heb voorlopig (helaas) ff andere prioriteiten... maar als ik ze in kleur heb en op de auto gemonteerd, zal ik een paar fotootjes schieten :thumb

@Wess1988 wrote:Welke kleurcode heeft de vectra standaard dan? Of spuit je gewoon zwart met een busje van de avtion bijvoorbeeld?

Zou je in je deursponning of onder motorkap moeten kijken ...

Standaard zwart is er volgens mij niet ...

Aangezien er vele tinten zwart zijn ...

Wil je er 1 op de juiste kleur , rij dan even langs de tjalk ;)

Die mengen zo de juiste voor je :D

h7 halogeen verlichting.

En zometeen ga ik een nieuwe draagarmset voor de voorzijde halen, dus 2 draagarmen, 2 stuurkogels, 2 stabilisatorstangen.

Kleurcode? Geen idee. Ze noemen het BLACK SAPPHIRE MI2 volgens My Opel.

Ik heb vorige week gebeld met de VOD en zij kunnen twee spuitbusjes (1 in met de juiste kleur zwart en 1 met blanke lak) leveren samen voor € 18,65 .

Groet Richard

Vandaag is mijn auto geblindeerd helaas foutje van de tinter ipv 35% heeft hij de zijramen 20% gedaan verder alles helemaal super!

A.s. donder wordt ook de zijramen opnieuw gedaan.

@richard-gts-v6 wrote:Kleurcode? Geen idee. Ze noemen het BLACK SAPPHIRE MI2 volgens My Opel.

Ik heb vorige week gebeld met de VOD en zij kunnen twee spuitbusjes (1 in met de juiste kleur zwart en 1 met blanke lak) leveren samen voor € 18,65 .

Groet Richard

Top! Ben benieuwd naar de eindfotos!

@richard-gts-v6 wrote:Koplampspoilers (zoals op de geleende foto hieronder)..

Binnenkort nog even bij de VOD een spuitbusje (BLACK SAPPHIRE + blanke lak) halen voor de juiste kleur.

@wim-v6 wrote:Foto's Benjamin, Foto's.

Dat hoort bij deze dikke wagen!

verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

Komen eraan Wim, heb nauwelijks tijd om even wat foto's te maken.. Morgen moet de parkeerplaats op het werk er maar aan geloven..

@Wess1988 wrote:@richard-gts-v6 wrote:Koplampspoilers (zoals op de geleende foto hieronder)..

Ik heb voorlopig (helaas) ff andere prioriteiten... maar als ik ze in kleur heb en op de auto gemonteerd, zal ik een paar fotootjes schieten :thumb

h7 halogeen verlichting.

En zometeen ga ik een nieuwe draagarmset voor de voorzijde halen, dus 2 draagarmen, 2 stuurkogels, 2 stabilisatorstangen.

Ik heb ook eindelijk Ebay ontdekt! :wors

4925_12.JPG

$(KGrHqIOKjIE5Vby!99dBOV4Zob)wQ~~60_12.JPG

Terug
Naar boven