• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat heb je vandaag gekocht voor je vectra?

@arjontje wrote:Nieuwe luxe kenteken platen.

De oude hadden bij de vorige eigenaar last van het trekhaak syndroom.

Had jij ook niet een bilstein b12 set gekocht ben wel eens benieuwd naar de verlaging van je vectra

@micvec wrote:@arjontje wrote:Nieuwe luxe kenteken platen.

Had jij ook niet een bilstein b12 set gekocht ben wel eens benieuwd naar de verlaging van je vectra

Wat wil je weten?

@micvec wrote:@arjontje wrote:Nieuwe luxe kenteken platen.

Wat wil je weten?

Had jij ook niet een bilstein b12 set gekocht ben wel eens benieuwd naar de verlaging van je vectra[/quote]

Wat wil je weten?[/quote]

Foto's van hoever je bent gezakt en hoe het er uit ziet aangezien ik ook wil verlagen met eventueel een bilstein set

Veel is de vectra niet lager gaan staan. Denk dat het 1,5 tot 2 cm is.

Waar ik het voornamelijk gedaan voor heb is het verbeteren van het demping gedrag.

De vectra was achter erg "los", daar bedoel ik mee dat de vectra (te) ver inveert en de demping erg slap was.

Nu stond ik dan voor de keus kijken of het alleen met vervangen van de dempers beter wordt. Of ik pak het gelijk goed aan.

Het demping gedrag is nu zo erg verbeterd dat ik nu zelfs harder een drempel over kan rijden. :jerry

Maar Let op, de auto is wel aardig stugger geworden.

Nou helpen mijn 18 inch wielen met stugge Bridgestone banden ook niet mee. :angel

Hier een foto van voor de verlaging.

IMAG0367_zpsaikdgfqo.jpg

Hier van na de verlaging:

20150723_142850_zpsrhug5mu6.jpg

Had jij ook niet een bilstein b12 set gekocht ben wel eens benieuwd naar de verlaging van je vectra[/quote]

Wat wil je weten?[/quote]

Foto's van hoever je bent gezakt en hoe het er uit ziet aangezien ik ook wil verlagen met eventueel een bilstein set

Veel is de vectra niet lager gaan staan. Denk dat het 1,5 tot 2 cm is.

Waar ik het voornamelijk gedaan voor heb is het verbeteren van het demping gedrag.

De vectra was achter erg "los", daar bedoel ik mee dat de vectra (te) ver inveert en de demping erg slap was.

Nu stond ik dan voor de keus kijken of het alleen met vervangen van de dempers beter wordt. Of ik pak het gelijk goed aan.

Het demping gedrag is nu zo erg verbeterd dat ik nu zelfs harder een drempel over kan rijden. :jerry

Nou helpen mijn 18 inch wielen met stugge Bridgestone banden ook niet mee. :angel

IMAG0367_zpsaikdgfqo.jpg

@arjontje wrote:Veel is de vectra niet lager gaan staan. Denk dat het 1,5 tot 2 cm is.

IMAG0367_zpsaikdgfqo.jpg

Hoeveel cm ben je voor en achter nu al met al gezakt met deze set

Dit door het gezeur dat de gts maar 1.5 cm zakt ten opzichte van de gewone versie

@arjontje wrote:Veel is de vectra niet lager gaan staan. Denk dat het 1,5 tot 2 cm is.

IMAG0367_zpsaikdgfqo.jpg

Hoeveel cm ben je voor en achter nu al met al gezakt met deze set

Dit door het gezeur dat de gts maar 1.5 cm zakt ten opzichte van de gewone versie

Ik geloof maar 1,5 a 2 cm en dan zal het eerder 1,5 dan 2 cm zijn. Voor is hij wel meer gezakt dan achter. De auto staat nu ook meer recht. Eerder hing de vec wat achter over.

Of je moet de sportline set nemen dan zakt de auto meer.

Ik geloof maar 1,5 a 2 cm en dan zal het eerder 1,5 dan 2 cm zijn. Voor is hij wel meer gezakt dan achter. De auto staat nu ook meer recht. Eerder hing de vec wat achter over.

Of je moet de sportline set nemen dan zakt de auto meer.

Terug
Naar boven