• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat heb je vandaag gekocht voor je vectra?

De GTS op een grote beurt getraceerd en voor nieuwe stabilisator stangetjes en ook nog

Z'n remmetjes schoon gemaakt.

Vr,gr, jac.

@kadettgte@freeler.nl wrote::thumb Nieuwe banden 235/35/19 ..

nw%20banden%20231255%20km%20002_zps41fd52qt.jpg
nw%20banden%20231255%20km%20001_zpsjqt5xuhg.jpg
:thumb

Deze merk banden komen mij bekent voor :hmmz :hmmz

En vandaag een orginele Opel grill gekocht en gemonteerd, en de vauxel er uit gehaalt, deze gaat maar de verkoop in.

Vr,gr, jac.

En vandaag een orginele Opel grill gekocht en gemonteerd, en de vauxel er uit gehaalt, deze gaat maar de verkoop in.

Vr,gr, jac.

Auto kleine beurt gegeven en meteen nieuwe remolie erin. Keuring erop ( heb haar alweer een jaar, tijd vliegt ). En meteen de Angeleyes koplampen laten afstellen ( had geen zin het zelf te doen :) ). Kan weer een jaartje voort zo. :D

Nieuwe voorveren een was gebroken. Verder glansrijk door de Apk

160 euro Broekhuis opel Ik zeg nette prijs

Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

@aapje1963 wrote:Nieuwe voorveren een was gebroken. Verder glansrijk door de Apk

6e59f3649722a456684306635bd26f8b.jpg

Vandaag een setje parkeersensoren binnen gekregen van cargoods, meteen maar ff gemonteerd, En werkt goed moet ik zeggen :thumb, ik heb de afmetingen genomen die geplaatst Zijn door Hans vledder hier op het forum, duidelijker kon het niet :thumb

Vr,gr, jac.

Nieuw tankje voor de koelvloeistof onder de motorkap.

Niveaulampje bleef op het dashboard branden terwijl niveau goed was, sensor stuk schijnt Opel kwaal te zijn. Bij Astra is het een losse sensor, bij Vectra zit het vast aan het plastic tankje.

Auto kleine beurt gegeven en meteen nieuwe remolie erin. Keuring erop ( heb haar alweer een jaar, tijd vliegt ). En meteen de Angeleyes koplampen laten afstellen ( had geen zin het zelf te doen :) ). Kan weer een jaartje voort zo. :D

Nieuwe voorveren een was gebroken. Verder glansrijk door de Apk

Terug
Naar boven