• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat heb jij vandaag gedaan aan je Tigra?

ja precies :P daarom geloof ik er ook geen bal van en het is zowizo raar een turbo op een 1.4 .

ik ga er gewoon vanuit dat zijn dynamo lagers eruit lagen . en de rest ook gewoon gaar was .

en men doet geen turbo op een standaard tigra 1.4 ;)

hij had toch ook een super helikopter stofzuiger sound waardoor hij harder ging?

@pluuske wrote:ja precies :P daarom geloof ik er ook geen bal van en het is zowizo raar een turbo op een 1.4 .

ik ga er gewoon vanuit dat zijn dynamo lagers eruit lagen . en de rest ook gewoon gaar was .

dat de riem al op knappen stond zegt genoeg denk ik.

ja precies :P daarom geloof ik er ook geen bal van en het is zowizo raar een turbo op een 1.4 .

precies :jerry daarom reageren er ook zo verdomd weinig mensen :P die hebbe er allemaal geen zin in

en een ori blok kan maar 0,4 bar hebben en hij voert ze met bar's op :P

@pluuske wrote:ja precies :P daarom geloof ik er ook geen bal van en het is zowizo raar een turbo op een 1.4 .

dat de riem al op knappen stond zegt genoeg denk ik.

Gisteren nieuw wiellager+remtrommel want die was ook verrot en nieuwe kleppendeksel pakking en een nieuw olie dop rubber want die was ook op. Binnenkort de deuren doen en nog de plaat voor het vliegwiel. Bijna klaar voor de vakantie!

precies :jerry daarom reageren er ook zo verdomd weinig mensen :P die hebbe er allemaal geen zin in

en een ori blok kan maar 0,4 bar hebben en hij voert ze met bar's op :P

Gisteren nieuw wiellager+remtrommel want die was ook verrot en nieuwe kleppendeksel pakking en een nieuw olie dop rubber want die was ook op. Binnenkort de deuren doen en nog de plaat voor het vliegwiel. Bijna klaar voor de vakantie!

Vandaag de bedrading van de nieuwe fusion sub weggewerkt. De andere deed het niet meer. Vorige eigenaar had er blijkbaar ook geen verstand van.. 7 gesmolten kroonsteentjes gevonden door de kabel boom heen wat een prutser zeg.. Niet veel mensen die nog wat aan hun auto doen hier geloof ik..

Vandaag de bedrading van de nieuwe fusion sub weggewerkt. De andere deed het niet meer. Vorige eigenaar had er blijkbaar ook geen verstand van.. 7 gesmolten kroonsteentjes gevonden door de kabel boom heen wat een prutser zeg.. Niet veel mensen die nog wat aan hun auto doen hier geloof ik..

vandaag mijn tigra B een detail beurtje gegeven :thumbup

wassen,clayen,polijsten,glaze,en waxen :wors

allemaal met de hand,dus heb een hernia er aan over gehouden haha.

eerste 2 foto's is van na het wassen en clayen

laatste 2 foto's is na het wassen,clayen,polijsten,glaze,en waxen

en let niet op de datum,want die is niet goed ingesteld ;)

vandaag mijn tigra B een detail beurtje gegeven :thumbup

wassen,clayen,polijsten,glaze,en waxen :wors

allemaal met de hand,dus heb een hernia er aan over gehouden haha.

eerste 2 foto's is van na het wassen en clayen

laatste 2 foto's is na het wassen,clayen,polijsten,glaze,en waxen

en let niet op de datum,want die is niet goed ingesteld ;)

Terug
Naar boven