• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat heb jij vandaag met of aan je auto gedaan?

vandaag bij de gas ascona olie ververst,klepdekselpakking en de keerring van de onsteking vernieuwd.

Tevens alle sloten eens lekker gesmeerd en t apparaat van binnen eens verwend met de stofzuiger

Ik heb vandaag met (niet bij) mijn auto gehoopt dat ik voor kerst het eerste plaatwerk kado krijg zodat ik eindelijk aan de slag kan gaan met de cirkelvormige staalborstel-op-boormachine en het puntlasfreesje.

Tigra stoelen ingebouwd en wintervelgen gehaald 15" honingraat velgen dan word mn 13"staal in elk geval niet vies:P

Wintervelgen gespoten waren slecht zwart gespoten lak ging er af nu zijn ze matig velgenzilver gespoten ziet er goed uit van n afstandje......

IMG_0407.jpg

Nieuwe remschijven op de Manta gezet, de oude waren krom en gescheurd, remt nu weer lekker stil en hard.

Uiteraard een rustig proefritje gemaakt, haha overal modderig in de polder dus dat ging best grappig :angel

vandaag de manta aan de praat gemaakt !!!!! blokje klinkt prima geen rare geluiden ! en even stationair afgesteld , en besloten dat de uitlaat net voor het achterwiel aan de zijkant komt !!!

vandaag een ander luchtfilter huis gemonteerd en de motorkap er weer op gezet ! 1wielnaaf eraf gehaald ! morgen andere velgen erop en de naaf wisselen ! vrijdag de voorruit vervangen en de uitlaat af maken en dan volgende week voor de apk

Gisteren de 400 wielen opgehaald bij de wielenservice en vandaag de nieuwe banden er om gelegd + gebalanceerd :D

met de corsa naar de opel wintercheck geweest.

de manta eindelijk een beetje meer op orde gemaakt. kachelventilator gesmeerd, en het lpg relais een fastsoenlijk aangesloten en nu schakelt ze teminste weer op benzine en gas.

origineel gepost door mies&geri

en nog niet omhoog gekomen :hmmz:hmmz:hmmz

groet michel

nee idd ik stond ook al raar te kijken hahahahaha kan dat nou ????:thumbup

Terug
Naar boven