• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat heb jij vandaag met of aan je auto gedaan?

Laatste 3 dagen helemaal niets gedaan met de Omega,

Pajero.JPG

Pajero%20dag%201.JPG

Pajero%20dag%202%20bagger.JPG

Pajero%20bagger.JPG

Pajero%20zand.JPG

astra gsi naar de garage gebracht voor een andere versnellingsbak.

ga straks de astra sport en de kadett gsi ff lekker in de sop zetten. ( is nu nog schaduw ).

origineel gepost door baby_manta

@champo ik heb er niet mee gereden zo ver ben ik nog niet mt de manta heb er een andere blok in en had geen vonk nu wel maar daarna rookte de startmotor motor draai ook heel zwaar:cry nu niet meer natuurlijk doet niks meer

Jammer joh:(:( Succes ermee!!

Gister met een kameraat en zijn Jeep op stap geweestking:. Was echt super totdat we vast zaten:D:D:angel

:P

afbeelding134mp5.jpg

Vandaag de Assie van de dam gehaald omdat hij daar eigenlijkop het terein van de buren staat. Later er weer trug gezet zodat ik de Kadett uit de garage kan plukken zodat ik daar eens wat benzine in kan gooien. Na tanken natuurlijk een stukje gereden en genoten van de auto en het weer. Ook vond ik bij thuis komst toch nog een heel klein gaatje in de uitlaat. Daar maar wat gungun op gesmeerd.

Vandaag naar de Easy Repair geweest om te laten taxeren hoeveel het zou kosten om een deukje uit m'n zijkant te halen...

Iemand had een deur in m'n zijkant geplant, en nu gaat dat geintje me dus 100,- kosten..

:thumbdown

Vandaag niets, gister wel.

Brandstof druk regelaar vervangen.

Deze had hele andere gedachtes gekregen namelijk..

me trekhaak er weer ondergehangen na dat ding weer even helemaal netjes in de lak te hebben gezet

en daarna ff wat draden trekken voor me elec. ramen achter :P

Ik heb hem gister.. (niet vandaag maar goed) helaas tegen een honda concerto gezet bij het stoplicht omdat die koe!!!$%#%#%^ eerst optrok net zoals iedereen en toen opeens de motor liet afslaan ofzo en heel hard tot stilstand kwam met mij ertegenaan..

Ik reed nog en hoefde niet op te trekken.. Auto achter me had wel abs gelukkig!

maar goed.. misschien niet helemaal een leuk bericht hier tussen, maar ik dacht... ik moest he teven kwijt..

En bij deze... Iemand nog een witte gsi E kadett aan het slopen die van de rechter voorkant delen af moet? ook niet wit is ok... Kwil hem wel weer rijdend krijgen want er zijn er al genoeg verdwenen..

Groetjes!!!

Koen

gisteren en vandaag de atra gecleaned en in de hard wax gezet. autootje heeft nu bijna zijn originele kleur terug.

GECLEANDEMOTORKAP.jpg

nu nog het interieur en de rubbers en andere kunstof delen behandelen

Ben er langs gelopen, heb er even een blik op geworpen, dacht toen gelijk bij mezelf dat hij al een jaar lang niet meer gewassen is, een stapje ging iets langzamer en ben toen weer naar binnen gegaan.

Vandaag het 'ja'-woord gegeven bij de koop van een manta gsi..

die gaat dus mooi als slopertje dienen om m'n eigen koets weer op te knappen v/d winter :D

verder de kanarie nog even goed schoongemaakt,

nog even naar m'n slot gekeken, want het palletje dat daarachter steekt is niet goed meer, dus werkt het slot niet meer.. (ik dus blij dat ik centrale vergrendeling heb :P) maar dat kan ik binnenkort dus mooi aan het overzetten gaan :D

en dan morgen nog een paar uur uittrekken voor het boenen, dan ben ik weer helemaal tevreden :angel

strax een naaf halen voor RV en aan de andere kant spoorverbreders opgezet die van voor zit nu achter en voor zit er nu een van een golf!!

en die is mooi afgedraaid tot die precies in de RH valt.

en de trommels en klauwen blauw gespoten

En de uitlaat dicht gesmeerd:jerry

hem een dagje rust gegeven

t is lekker weer'

dus ik d8 ga eens met me brommer toeren.

dat ding rijdt ook 90 :wtf

yamaha dt ruless :jerry:jerry

gaslifts onder de motorkap gebouwd,

lampen afgesteld,

nieuw plaatwerk ingelast,

klingelateur vervangen,

nieuwe oliefilter & olie

morgen keuring..

nu maar hopen opt beste.. wil zaterdag/zondag echt naar sevenum :cry

Terug
Naar boven