• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat heb jij vandaag met of aan je auto gedaan?

hallo ik rijd sinds kort een astra f station x2.0xev cdx automaat 1995 kleur z363

kheb meer astra s F station gehad maar dit is perfect

VAndaag in de loop van de dag worden er nieuwe(2dehands) Velgjes gebracht gewoon lekker 15 inch beetje Cup ipv mn verroeste opel sportvelgies

dat is denk wel een Voor En Na Fotootje waard morgen

vraag me af of deze Uitlaat passend (te maken )is voor mn auto

Tussendemper en Achterdemper

Opel Astra F

Motor 2.0 i GSI - 16v

Motorcode C2.0 XE 110Kw / 150 Pk

Bouwjaar vanaf 1992 tot 1996

of iemand een andere dubbele pijp?wel meteen passend

Snelle auto verdient een mooie niet roestige pijp niet?

kheb een hoop krasjes en wat werk onder de auto (andere stuurpomp e d rubbers alvast voor apk en mn linkervoorscherm en achterbumper zijn lelijk kleur z363

Wil de auto zoveel mogelijk origineel houden (behalve uitlaat en wielen dan)

groeten

heb hem vandaag tentoongesteld op de oldtimerdag in appelscha.

app.jpg

Vandaag de auto maar weer is gewassen en in de wax gezet:

lak.jpg

auto.jpg

interieur.jpg

Waarmee ik de auto weer is goed verzorgd heb:

spullen.jpg

En even snel een MDF houder gemaakt voor mn Condensator :):

installatie.jpg

Ik had mijn auto vandaag ook willen wassen etc..

Toch maar niet gedaan, naast mijn flat word een pand verbouwd.. Ik kan hem dus nu schoonmaken, maar dan zit-ie maandag weer onder de zooi.. :(

laat 1 maal een valkenier een showtje in jou straat geven, voor jou mooi om te zien als het je intereseert en voor de duiven hun ergste nachtmerrie, de valk(of welke roofvogel dan ook) hoeft enkel maar rond te vliegen niet eens aan te vallen en ze zijn voor maanden weg

origineel gepost door redmanta

laat 1 maal een valkenier een showtje in jou straat geven, voor jou mooi om te zien als het je intereseert en voor de duiven hun ergste nachtmerrie, de valk(of welke roofvogel dan ook) hoeft enkel maar rond te vliegen niet eens aan te vallen en ze zijn voor maanden weg

typisch he,

prachtig principe.

vandaag in de coupe een nieuwe radiator gezet,best nog wel een pokkewerk en geconstateerd dat de condensor ook rot is dus morgen ook maar ff bestellen

Terug
Naar boven