• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat heb jij vandaag met of aan je auto gedaan?

Bij de Gamma een paar stelling dingen gehaald. En mijn moeder laten schrikken door met 90kmh een bocht te nemen die een normaal mens met 60 neemt. Altijd leuk.

Rondom nieuwe boxjes in libra gezet en Sony Radio'tje met mp3 aansluiting..

relaxt tomtom gebruiken van telefoon op de boxen, handsfreebellen, muziek luisteren enz:agent

voorin JBL kevlar's GT versie..3weg..350watt ps

Achterin Pioneer Kevlar.. 2weg..300watt ps

en voorderest 2 kleine tweetertjes van pioneer..50watt ps

houdenplank 450watt bonkers..4weg

Vandaag van 13.45 tot 17.45 uur met tussen pauzes in de weer geweest bij moeder onze astra G en moeders Daihatsu wassen en in de was zetten. Het resultaat mag er zijn was ook hard nodig:thumbup

ik heb libra sinds vorige week.. meid had hem nog niet gezien..

eerste reactie..

"wat is hij laag ja":jerry

Met mijn eigen auto nog helemaal niets.

Maar wel een Omega A verder (letterlijk) gesloopt.

Raam mechanismes eruit, CV pompjes verwijderd (beide een k@lere karwei zeg)

heb de deur er om heen weg moeten halen om er bij te kunnen komen,,,

Ok, gebrek aan het juiste gereedschap!!!

Maar met een nijptang, kom je een HEEEEEEL eind:P

Verder nog gestraft door de Omega met verwijderen van de gasveren van de achter klep...

Veren los, en klep op mijn hasses (best hard zo'n achter kleppie)

En verder nog wat hier en daar verwijdert..

Aan het eind selectie gemaakt, wat bewaard wordt en wat naar de sloop gaat.

Sloop is al gebeld, en heb afspraak voor zaterdag!!

Dan gaan we weer verder met mijn eigen auto'tjeking:

Verder nog in de avond uurtjes, een Manta weg gebracht en een eigenwijze Senator een box in geduwd....

Best zwaar nog zo'n monster:P

Ofwel, lekker bezig geweest, en dan nog gewerkt ook in de ochtend!!!!!

kenteken omkeuren of wat?

klopt 't nu wat ze zeggen, en kost 't echt nog maar een eurotje of 70 incl papieren aanpassen, of is het allemaal maar prietpraat?

@tcat: zo'n geintje had ik van t weekend ook... me maatje rijd zijn 106 achterop een audi, neus rot.

naar mijn loods, schade bekeken en naar de sloop spullen halen... leg ik de bumper en motorkap achterin de D kadett, gooit ie de klep al dicht terwijl ik net me sleutels van de hoedenplank pak... gvd eey, zo'n ding is hard :S

maar om 13:00 rotrijden en om 18:30 naar huis gaan met een compleet nieuwe neus in kleur:D damn.. ik ben ook zo trots op mezelf.

maargoed... met de D naar t werk heen en weer geweest.

vanavond: de rode corsa t hok in gereden, de groene eruit gedrukt en in de garage gezet, uitlaat verwijderd, brandstofpomp verwijderd, en tank verwijderd.

Vandaag in de pauze en de baas zn tijd :P : mn f18 schoonkrabben met schroevendraaier en schoonblazen met perslucht.

Voorfront kaal gemaakt, enkele plekjes in motorruimte uitgedeukt, vooras delen bij elkaar gezocht, staalzand loos gemaaktking:

complete brons getinte ruitenset opgehaald voor m'n manta,

aangezien die van mij allemaal wel 'iets' hebben :P

en ja, de tweeties gaan er dus ook uit king:

Terug
Naar boven