• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat heb jij vandaag met of aan je auto gedaan?

origineel gepost door voederbiet

getsie allemaal van die zwarte fram filters, voor die paar euri minder gewoon naar de dealert en een mooi wit opelfiltertje:P:P:P:P:jerry:jerry

Ik heb er een smerig oranje fram filter erop zitten :jerry das omdat ik werk als de dealer open is.. kan haast niet anders dan de automatrialenzaak

Andere ontsteking geprobeerd, en dus er achter gekomen dat het niet werkte, dus de oude gaat er weer terug in :)

origineel gepost door Keesjr

Gollef????????? :swear

dagelijkse wagen JONGE :P

vandaag de deur maar eens bijgewerkt..

ze hebben vannacht ingebroken in 't ding..

nu heb ik geen muziek meer :(

dat ze verdomme eens van andermans spullen af blijven!!!!! :swear

morgen even achter een setje anti-inbraakplaten aan..

origineel gepost door Keesjr

Of 380 Volt er op zetten :mad:

niet vergeten het eraf te halen als je er zelf mee weg wilt :')

hehe, da's niet zo cool nee.

mja, kan er gewoon niet tegen hè..

wij werken hard voor ons geld, kopen er iets moois voor wanneer dat er van af kan,

en dat k*t volk klungeld amper een minuut aan je auto, en je bent alles kwijt :(

Ik heb hem vanmiddag door de wasstraat gehaald en de velgen schoongemaakt en boodschappen gedaan met de corsa. :) Het was weer een leuk ritje.

wiellager naar de kl*te..

die dagelijkse auto gaat me zo nog meer kosten als m'n project :thumbdown

vanavond maar weer fixxen, aangezien ik morgen met 't ding naar Best moet....

van de week de lease-kadett gewassen en vandaag meegenomen naar de meeting in geffen.. was niet helemaal vol maar wel gezellig...

Ben met mn auto naar mn velgen gereden>

Velg voor de kadett gepolijst bijna klaar en dan nog drie mooi werkje lekker schuren.....

IMG_0396.jpg

.

er vandaag achter gekomen dat mijn automaat bak waarschijnlijk aan gort is. kan mijn tussen as een heel stuk draaien . als ik dat snel heen en weer doe hoor je een erg harde tik :thumbdown en het draagrubber van de tussenas is aan gort.

net even bij dr-manta online een tussenaslager en rubber besteld. nu hopen dat dat het geluid geeft:hmmz

en een hoop spulletjes voor de aanstaande blokrevisie :D

Terug
Naar boven