• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wat heb jij vandaag met of aan je auto gedaan?

Dan moet je snel zijn want maandag wil ik de auto zover af maken dat hij de andere dag meteen weg kan, of je moet het niet erg vinden om een keer bij de plaatwerker te komen kijken ;)

[rquote=1835729&tid=87680&author=Emiel-Manta][rquote=1835485&tid=87680&author=InjectTheVenom]Hem verteld dat ik morgen 2 prachtige nieuwe achterschermen op ga halen en maandag de laatste loodjes plaatwerk ga doen :D[/rquote]

hey kerel,

kan ik misschien een x bij jou onder de kap kijken, zodat ik weet welke kabeldoorvoer en aansluitingen ik percè nodig heb bij 't aansluiten van m'n let motor?

dan kan ik zien welke gaten en bevestigingen ik kan cleanen bij m'n manta ;)[/rquote]

vandaag ff mn nieuwe sony 4-weg speakers ingebouwt.

Van het weekend mischien mn weitech verlagingsveren onderbouwen:D

Nieuwe gasdrukveren voor de achterklep gemonteerd, sodeju hij vliegt nu echt open en blijft vervolgens tenminste ook open :o

Daarnaast nog wat resterend plaatwerk los gehaald en alle puntlasrestanten verwijderd met een afbraamschijfje op de haakse slijpert.

Al een paar dagen met een collega met tussenpozen bezig voor een kist te maken voor een vw polo:P kist is gemaakt in 3 gedeeltes een voor de sub,2 voor de versterker , en 3 voor het kratje bier of gereedschap bv.

Tankklep plus het nieuwe vulnekrubber naar de plaatwerker gebracht en gelijk een paar foto's geschoten van hoe de auto er nu bij staat :D

2 nieuwe originele wielkuipen, een nieuwe antennevoet/signaalversterker + voetrubber, 2 originele stickers die op de tankklep moeten komen en 7 dopjes voor op de achterkant. Gaat nog een mooi feest worden als het eenmaal hier is :D

vandaag andere velgen onder de astra geplaatst ivm met mogelijke verkoop.

astra van binnen leeg gehaald en schoongemaakt.

morgen nog ff wassen.

Ik heb ook andere wielen geplaatst :P

IMAG0524.jpg

@glenn, kicke passat , hoe breed zijn die wielen achter wel niet? 9jx15?

@ Deef, mooi blokje , ziet er strak uit zo maar voor de foto wel ff je poetslapje weghalen.

zelf vandaag de uitlaat onder me corsa vandaan gereden dus morgen ff nieuwe bestellen....

en vandaag aan de blauwe kadett c turbo gewerkt, sparco kuipstoelen zo laag mogelijk geplaatst ivm hoofdruimte ( zo klote als je steeds met je knar tegen de kooi aankomt)

shroth gordels gemonteerd

en koplampglas opnieuw vastgekit.

Terug
Naar boven