• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat hoort hier

kadettcabrio89

Post weinig
Wat hoort hier te zitten of wat is dit? Het bevind zich bij dr rechter voorstoel.

imag1007.jpg

Ja, daar hoort een rubberen dop in.

Ga maar eens onder de auto kruipen, dan zul je zien dat ie mist in vergelijking met de linkerkant !

Rik :)

Nee, ze zijn van plastic.

Zou er wel aandacht aan geven, je wilt niet dat het daar gaat roesten.

Geen natte vloeren in je auto ?

Je zei dat er al de helft eruit gerammeld waren ? :jerry

Er zijn er 10, de 4 doppen van de reservewiel niet meegerekend.

Ff op de sloop gaan kijken, volgens mij zitten die zelfde doppen in de meeste opels! Je kunt ze er van onderaf zo uitwippen met een schroevendraaier! Zijn volgens mij (vaak) rubberen doppen, wel in verschillende maten....

Ja daar dacht ik ook al aan om op een sloop te gaan kijken. De vloeren zijn droog gelukkig. Hij rijd nu ook alleen met droog weer. Bedankt voor de tips ik ben benieuwd wat ik ervoor kan krijgen.

Ik ben vandaag op een sloop geweest en enkele hadden.die.doppen maar of rot of er zat hard dempingsmateriaal overheen dus ik kreeg ze niet. Dan maar eens kijken bij de dealer of ik ze daar kan krijgen .

@kadettcabrio89 wrote:Ik ben vandaag op een sloop geweest en enkele hadden.die.doppen maar of rot of er zat hard dempingsmateriaal overheen dus ik kreeg ze niet. Dan maar eens kijken bij de dealer of ik ze daar kan krijgen .

Je moet ze pakken in het reservewielkuip !

Die kun je er zo doordrukken en je hebt er zomaar 10.

doppen zitten in alle opel modellen ook nog zelfs in de jaren 90 en 2000 als ik me niet vergis ook er in :thumb :thumb

Dankjewel het is me gelukt om ze op de sloop te vinden ik heb er zelfs een aantal reserve.

Ik heb nog een foto geschoten met de linker voorstoel eruit. Ik moest de auto terug in de garage zetten zonder stoel haha.
imag1068u.jpg

Haha ja ik vond hem ook wel vet. Hij paste er precies tussen ;) een vriend van me zei al las hem erin haha king: mja de originele stoel ben ik de rails van aan t verven en aan het smeren.

Terug
Naar boven