• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wat is dit? 4 vreemde gaten achter de handrem

soepkiepe

Forumbewoner
ik vraag me sinds ik deze auto heb al af wat deze gaten zijn, heeft daar ooit een arm steun gestaan of heeft er origineel wat gezeten? ik weet het niet en heb ook geen 1 corsa gezien die daar wat heeft zitten, dus hopelijk kan iemand van hier vertellen wat het is ;)

gaat om een corsa a van 92

suc50004z.jpg

suc50003.jpg

suc50002.jpg

suc50001.jpg

lol, fotos zijn wel wat groot zie ik net haha, ach ja nu zie je duidelijker wat ik bedoel:jerry

de vorige eigenaar is een vage kennis, dat is niet iemand die zo iets in de auto maakt, dan zal het nog were daar voor geweest zijn, maar ik heb een universele arm steun geprobeerd maar die moet ik er haast tussen slaan, maar daar had ik zelf ook al aangedacht jah

de vorige eigenaar is een vage kennis, dat is niet iemand die zo iets in de auto maakt, dan zal het nog were daar voor geweest zijn, maar ik heb een universele arm steun geprobeerd maar die moet ik er haast tussen slaan, maar daar had ik zelf ook al aangedacht jah

[rquote=1888027&tid=144254&author=soepkiepe]de vorige eigenaar is een vage kennis, dat is niet iemand die zo iets in de auto maakt, dan zal het nog were daar voor geweest zijn, maar ik heb een universele arm steun geprobeerd maar die moet ik er haast tussen slaan, maar daar had ik zelf ook al aangedacht jah[/rquote]

Beetje -offtopic

Maar toffe Avatar :angel

[rquote=1888027&tid=144254&author=soepkiepe]de vorige eigenaar is een vage kennis, dat is niet iemand die zo iets in de auto maakt, dan zal het nog were daar voor geweest zijn, maar ik heb een universele arm steun geprobeerd maar die moet ik er haast tussen slaan, maar daar had ik zelf ook al aangedacht jah[/rquote]

Beetje -offtopic

Maar toffe Avatar :angel

[rquote=1888283&tid=144254&author=kaneelschep]brandblusser.

[/rquote]Kan ook nog ja, maar dat lijkt me alles behalve veilig als je een ongeluk krijgt :P

[rquote=1888283&tid=144254&author=kaneelschep]brandblusser.

[/rquote]Kan ook nog ja, maar dat lijkt me alles behalve veilig als je een ongeluk krijgt :P

[/rquote]

Beetje -offtopic

Maar toffe Avatar :angel[/rquote]

haha thnx

voor een brandblusser lijkt me dit alles behalve een makkelijke plek, maar zoals ik jullie hoor is het niet iets waat er standaard had gezeten? misschien een speciale uitvoering of zo weet ik veul.

kijk maar eens hou die gaten zitten, lijkt net als ze in de aut zelf verwerkt zijn, 2 moertjes zijn uit de gaten weg dan maar dit lijkt me niet echt iets van ach ik boor een paar gaten en ik zet er iets op, dit lijkt wel redelijk vakkundig om het zo te noemen

[/rquote]

Beetje -offtopic

Maar toffe Avatar :angel[/rquote]

haha thnx

voor een brandblusser lijkt me dit alles behalve een makkelijke plek, maar zoals ik jullie hoor is het niet iets waat er standaard had gezeten? misschien een speciale uitvoering of zo weet ik veul.

kijk maar eens hou die gaten zitten, lijkt net als ze in de aut zelf verwerkt zijn, 2 moertjes zijn uit de gaten weg dan maar dit lijkt me niet echt iets van ach ik boor een paar gaten en ik zet er iets op, dit lijkt wel redelijk vakkundig om het zo te noemen

Ik begrijp niet waarom jullie het zo'n rare plaats voor een brandblusser vinden.

Kan je er toch lekker makkelijk bij?! :) waar anders? in de achterbak?

Je rijdt... broem broem... Oh neee! Vuur!! En naast je is het eerst wat je grijpt! Nou nou nou??? :)

De brandblussert :P En je redt de dag. Vrouw meteen helemaal hitsig van je brandweerman aspiraties..

Ik begrijp niet waarom jullie het zo'n rare plaats voor een brandblusser vinden.

Kan je er toch lekker makkelijk bij?! :) waar anders? in de achterbak?

Je rijdt... broem broem... Oh neee! Vuur!! En naast je is het eerst wat je grijpt! Nou nou nou??? :)

De brandblussert :P En je redt de dag. Vrouw meteen helemaal hitsig van je brandweerman aspiraties..

Terug
Naar boven